آخرین شنیده‌ها از تغییرات در ورزش استان ؛
تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از چند هفته دیگر آغاز می‌شود و در مهمترین تغییر شنیده می شود مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار است در اتاق همسایه دیوار به دیوار خود مستقر شود.
کد خبر: ۲۴۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 13 June 2016
به گزارش تابناک رضوی ، کوروش صبوریان که از زمان حضورش به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نزدیک به 30 ماه می گذرد گویا بعد از اینکه نتوانست چندان تغییرات قابل لمسی را در ورزش استان ایجاد کندو برخوردهای بسته وی با منتقدان و حتی برخی از ورزشکاران و البته اهالی رسانه باعث به وجود آمدن انتقادات زیادی نسبت به او شد، حالا قرار است از سمت خود برکنار شود اما این طور که معلوم است خیلی قرار نیست از اتاق فعلی‌اش خیلی دور شود و گویا رایزنی شده تا با اثاث کشی به اتاق همسایه دیوار به دیوارش یعنی تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، کار خودش را در آنجا دنبال کند.

مدیرکل ورزش و جوانان در راه تربیت بدنی آستان قدس رضوی

این شایعه وقتی بیشتر رنگ واقعیت به خود می گیرد که بدانیم یوسفی مدیرعامل فعلی تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، چند روزی است که به عنوان مدیر تشریفات آستان قدس رضوی فعالیتش را آغاز کرده و همین روزها باید دفتر مدیرعاملی تربیت بدنی آستان قدس را تحویل فرد جدید بدهد که از قضای روزگار انگار مهمترین فردی که مطرح است کسی نیست جز دوست صمیمی‌اش کوروش صبوریان مدیرکل فعلی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی که چندیست شائبه هایی در رابطه با نحوه مدیریتش نیز مطرح است.
این طور که گفته می شود روابط یوسفی و صبوریان به حدی نزدیک است که خود یوسفی بنای معرفی او را به مدیران آستان قدس رضوی گذاشته است تا حداقل در زمانی که وی جایگاهی در تربیت بدنی آستان قدس رضوی ندارد رفیق شفیقش دنباله رو اقدامات او باشد.
این موضوع از آنجایی جنبه حقیقی تری به خود می گیرد که شنیده می شود صبوریان نیز روز یکشنبه در سفری فوری به تهران دیداری را با وزیر و یکی از معاونینش انجام می دهد  تا آنها پیش از آنکه صبوریان را برکنار نمایند قبول کنند وی با ماموریت یا حتی استعفایی ناگهانی به تربیت بدنی آستان قدس رضوی نقل مکان نماید.
این در حالی است که شنیده می شود دکتر طاهری از مدیران دانشگاه فردوسی مشهد یکی از گزینه های اصلی برای تصدی پست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی است کما اینکه در کنار نام او اسامی دیگری همچون مجید خدایی و هوشنگ ولی پور و حسین نخعی شریف نیز شنیده می شوند.
در حوزه مدیرعاملی تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم هر چند که گفته می شود کارهای صبوریان برای تصدی این پست رو به اتمام است اما نام هایی همچون جمشید مهریار و دکتر قره نیز شنیده می شوند که برای این پست‌ها مطرح هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار