پیش از ظهر امروز، استاندار خراسان رضوي از اقدامات شركت گاز استان در حاشيه شهر مشهد بازدید کرد.
کد خبر: ۲۴۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 17 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، عليرضا رشيديان در بازديد از ايستگاههاي تامين گاز مناطق شمالی مشهد، با بیان این که شرکت گاز اقدامات خوبی را در راستای گازرسانی به مناطق حاشیه شهر و روستاهای استان انجام داده است، گفت: باید از تجارب و توانمندی نیروهای زبده و متخصصان استان برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی استفاده کنیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تصریح کرد: یکی از راه های تحقق شعار سال، استفاده از تولیدات و تجهیزات داخلی در اجرای پروژه ها است که باید به این مهم توجه شود.
رشیدیان با تاكيد بر لزوم برقراري توازن بهره برداري از امكانات در نقاط مختلف كشور، تصريح كرد: اميدواريم با تداوم روند توجه به حاشيه شهر مشهد، شاهد محروميت زدايي وسيع از اين مناطق باشيم.

بازديد استاندار خراسان رضوي از اقدامات شركت گاز در حاشيه شهر مشهد

حبيب الله صادقي مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي نيز در ادامه اين بازديد با اشاره به ضرورت خدمت رساني به شهركهاي حاشيه شهر مشهد به جهت جلوگيري از پديده مهاجرت، گفت: گازرساني به فازهاي يك و دو شهرك مهرگان با 30 هزار متر شبكه گذاري و احداث چهار ايستگاه تقليل فشار، نصب و راه اندازي CGS تقويتي شهرك هاي رضويه و باهنر و خط تقويتي اين دو شهرك، با اعتباري معادل 24 ميليارد ريال در مدت زمان سه سال اخير انجام شده است.
به گفته صادقي، تقويت و توسعه شبكه توزيع مناطق مركزي مشهد همچون خيابان امام خميني(ره)، گازرساني به فاز يك منطقه ثامن، انتهاي بلوار پنجتن و اصلاح و توسعه شبكه بلوار آموزگار از ديگر پروژه هاي اجرايي در سطح شهر مشهد است.
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با مثبت ارزيابي كردن روند اجراي پروژه هاي گازرساني به روستاهاي واجد شرايط استان نيز گفت: گازرساني به 29 روستاي فاز يك و دو رضويه، 29 روستا در فاز يك و دو آرامگاه فردوسي و 21 روستاي بخش احمد آباد مشهد نيز از سال 92 آغاز و عمليات اجرايي آن در حال انجام است.
صادقي اظهار اميدواري كرد: تا پايان سال 96 كليه شهرك ها و روستاهاي واجد شرايط حاشيه شهر مشهد از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار