کریمی قدوسی:
نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي معتقد است، مي توان با تولید از رکود خارج شد.
کد خبر: ۲۴۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 19 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، جواد کریمی قدوسی با اشاره به اینکه رونق تولید به عوامل مختلفی وابسته است گفت: یکی از عوامل مهم در ایجاد رونق تولید، وجود تقاضا برای کالاهای تولیدی است. زمانیکه که تقاضا وجود ندارد رکورد بوجود می آید و زمانی که تقاضا بیشتر از تولید است تورم بوجود می آید .
وي با اشاره به این نکته که یکی دیگر از عوامل موثر در رونق تولید، خود تولید کننده است افزود: تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند در کسب و کار خود ایجاد رونق کنند بایستی بصورت همزمان راهکارهایی را پیگیری و پیاده سازی نمایند.
کریمی گفت: کاهش هزینه های تولید یکی از موارد مهم برای حفظ قدرت رقابت پذیری است و این خود راهکارهای متفاوتی دارد. یکی از راهکارهای کاهش هزینه تولید این است که تولید کنندگان، دستگاهها و تجهیزات خود را با تکنولوژی جدید بروز نمایند تا با افزایش ظرفیت تولید، هزینه های ثابت را سرشکن شده و موجب کاهش بهای تمام شده شود .
وی افزود: افزایش کیفیت تولید که خود با تکنولوژی تجهیزات و ظرفیت تولید رابطه مستقیم دارد راهکار دیگری در راستای ایجاد رونق در زمینه تولید است.
کریمی قدوسی با تصریح اینکه تقویت امر بازاریابی و فروش از راهکار های بسیار مهم در حوزه تولید است گفت: توجه به این نکته که مشتری چه کالا یاخدماتی را به لحاظ کیفی و تنوع نیاز دارد از عوامل مهم در حوزه بازاریابی و مطالعه بازار است. این مورد تاثیر بسزایی درکاهش و یا افزایش بهای تمام شده کالا دارد .
کریمی خاطرنشان کرد: اگر تولید از رکود خارج شده و رونق اقتصادی شکل بگیرد و چرخ تولید بچرخد دیگر کارگری بیکار نخواهد بود و این خود معیشت را تقویت و به دنبال آن قدرت خرید مردم را افزایش  خواهد داد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار