مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از طریق برنامه های متنوع که توسط این نهاد طراحی شده با روشهای کودکانه چگونگی انس با قرآن و آشنایی با روایات و احادیث به کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن مشهد آموزش داده می شود.
کد خبر: ۲۴۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 19 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، علی امینی، گفت: 19 برنامه قرآنی متنوع ویژه کودکان و نوجوانان هر شب در غرفه معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد برای کودکان اجرا می شود که مخاطبان زیادی دارد.

وی بیان کرد: سه موضوع عمده این برنامه ها قرائت و حفظ قرآن، تفسیر و حدیث و کارگاه مهدالرضا است که در قالب کارگاه، گفت و گو، نمایش عروسکی و سایه، قصه گویی، نقاشی و فعالیتهای گروهی ارائه می شود.
مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: همچنین در غرفه معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن مشهد مجموعه شش جلدی 'آیه به آیه' که آموزش قرآن به همراه شعر ویژه کودکان است و کتاب 'بیان' که درسنامه تدبر قرآن ویژه نوجوانان می باشد رونمایی شد.
اميني همچنین گفت: نمایشگاه قرآن مشهد اگر با هدف توسعه فرهنگ قرآنی و نهادینه شدن آن در سطح جامعه برگزار شود کارکرد مثبتی دارد اما اگر صرفا گزارش عملکر نهادهای فرهنگی و فعال در حوزه قرآنی باشد بازخورد مناسبی نخواهد داشت.
وی افزود: آنچه خروجی یک نمایشگاه را موفق می کند اثرگذاری فعالیتهای فرهنگی بر نگرش مردم می باشد که باید در این زمینه بررسی لازم در خصوص نتیجه 10 دوره برگزاری نمایشگاه در مشهد انجام گیرد.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از 27 خرداد تا دوم تیر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.
منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار