يك توليد‌كننده پوشاك مذهبي در مشهد:
عرضه كننده پوشاك اسلامي در يازدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن و عترت مشهد، گفت: متاسفانه اكثر مردم البسه اسلامي را نمي شناسند!
کد خبر: ۲۴۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 20 June 2016
محسن خوش‌گفتار در گفتگو با تابناك رضوي، با اشاره به سابقه چندين ساله خود در زمينه توليد پوشاك اسلامي، اظهار كرد: كت و شلوارهاي لبناني، پيراهن‌هاي هيئتي، تي‌شرت‌هاي چاپي با عكس شهدا، مدافعان حرم و مقام معظم رهبري از جمله محصولات‌ فروشگاه ماست.
وي با بيان اين مطلب كه متاسفانه ضعف جدي در زمينه تبليغات و اطلاع‌رساني پوشاك مذهبي در جامعه وجود دارد، گفت: تلاش كرده ايم تا در ادارات و سازمانها محصولات اسلامي خود را عرضه كنيم، اما متاسفانه با بي ميلي مسئولان روبرو شديم.
اين توليد كننده پوشاك مذهبي تصريح كرد: با وجود هزينه‌هاي فراوان و زحمتي كه براي توليد كشيده شده است، اما قيمت فروش بسيار پايين است، دليل اينكار صرفا ترويج پوشش اسلامي در بين آقايان است.
خوش‌گفتار گفت: تمام تلاشمان اين است كه با تهاجم فرهنگي در عرصه پوشاك مقابله كنيم، متاسفانه امروزه تي شرت هايي با عكس هاي مستهجن(خواننده ها و بازيگران خارجي) بر تن نوجوانان و جوانان خودنمايي مي كند، از همين رو لازم است تا مسئولان همكاري ويژه اي با توليدكنندگان پوشاك اسلامي انجام دهند.
وي در پايان با اشاره به اينكه در توليد اين نوع البسه توجه ويژه اي به پوشش كامل مردانه شده است، گفت: ايده كت و شلوارهاي لبناني حدود هشت سال پيش و در زماني كه ذاکرین و كاروان‌ها به لبنان مي‌رفتند گرفته شد؛ ويژگي اين كت و شلوارها خنك بودن، سبكي و راحتي آنهاست.
گفتني است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد از ۲۷ خردادماه الی دوم تیرماه، همزمان با ۱۰ تا ۱۶ رمضان سال جاری، از ساعت ۱۸ الی ۲۳ پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.
 
مردم پوشاك اسلامي را نمي شناسند!/هدف ما مقابله با تهاجم فرهنگي در عرصه پوشاك است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد شمسایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
سلام خدمت دوستان
اگه ممکنه آدرس و یا شماره تلفن فروشگاه این پوشاکی رو اعلام بفرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار