فرماندار کاشمر تمام آزادی‌خواهان دنیا از وجود صهیونیسم شرم می‌کنند، افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و استقرار نظام، با درایت امام خمینی(ره) روز قدس به‌عنوان سمبل تفکر در جهان بنیان نهاده شد تا اقشار مختلف مردم خشم و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.
کد خبر: ۲۴۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 22 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدحسن فرهادی در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در سالن کنفرانس فرمانداری کاشمر اظهار كرد: رژیم صهیونیستی، رژیمی است که تشکیل آن با هیچ پایگاه فکری قابل‌ قبول نبود؛ به‌طوری‌که این غده چرکین و سرطانی بالغ‌بر 50 سال وقت دنیا را گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام آزادی‌خواهان دنیا از وجود صهیونیسم شرم می‌کنند، افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و استقرار نظام، با درایت امام خمینی(ره) روز قدس به‌عنوان سمبل تفکر در جهان بنیان نهاده شد تا اقشار مختلف مردم ظلم‌ستیز و حامی مظلوم در آخرین جمعه ماه رمضان با برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه تشکیل روز قدس یک اقدام سیاستمدارانه از سوی حضرت امام بود که حتی افرادی که دیدگاه مذهبی نداشته باشند به فرزانگی این شخصیت پی می‌برند، خاطرنشان کرد: ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس همواره به ندای رهبر کبیر انقلاب پاسخ دادند و با برگزاری راهپیمایی با گذشت بیش از سه دهه حضوری فعال و چشمگیر در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها دارند.

فرهادی با اشاره به اینکه روز قدس یک روز ملی و متعلق به همه مردم است و هیچ شائبه سیاسی نسبت به کودک کشی، از بین بردن حقوق بشر و اهانت به مسلمانان ساکن در فلسطین وجود ندارد، ابراز داشت: برگزاری راهپیمایی و فریاد اعتراض به جنایت جنایتکاران یک اعتراض عقلایی و منطقی است.

وی در ادامه با انتقاد از عدم حضور برخی مسؤولان در جلسه، علیرغم ارسال دعوت‌نامه خاطرنشان کرد: حاضر نشدن در جلسات رسمی در حقیقت زیر سؤال بردن ادب اداری است؛ لذا هر فرد مسؤولی که در جلسات شرکت نکند به لحاظ قانونی و شرعی مدیون است.

فرماندار کاشمر با هشدار به‌تمامی مسؤولان دستگاه‌ها و ادارات دولتی شهرستان خاطرنشان کرد: بر اساس روال اداری ازاین‌پس هر مسؤولی که در جلسات حضور نداشته باشد مراتب جهت اطلاع به اداره مطبوع در استان اعلام می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار