مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با اشاره به فعالیت ویژه پایگاه‌های فعال اهدای خون خراسان رضوی در شب‌های قدر، گفت: روزه‌داری منافاتی با اهدای خون ندارد و داوطلبان می‌توانند ساعتی پس از افطار برای اهدای خون خود به نیازمندان اقدام نموده و پس از آن تا سحر مایعات بیشتری مصرف کنند.
کد خبر: ۲۵۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 23 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، حمیدرضا اسلامی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: در ایام شب‌های قدر روزهای 4 و 6 و 8 تیر ماه پایگاه‌های اهدای خون مشهد از ساعت 21:00 تا 1:30 بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.

وی افزود: در این شب‌های پرفضیلت پایگاه‌های اهدای خون پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، اتوبوس سیار واقع در باب الرضا(ع) از ورودی خیابان تهران به سمت حرم مطهر رضوی، پایگاه شهید کریمی واقع در بولوار شریعتی 28 منطقه قاسم آباد، پایگاه میلاد واقع در بولوار استقلال بین استقلال 2 و 4 آماده خون‌گیری از اهداکنندگان خون در شب‌های قدر هستند.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی درباره فعالیت پایگاه‌های شهرستانی در این شب‌های پرفضیلت، خاطرنشان کرد: پایگاه اهدای خون شهرستان‌های قوچان، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور نیز در شب‌های قدر پس از افطار و تا ساعت 24 آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

اسلامی تصریح کرد: در این شب‌ها نیروهای بیشتری در این پایگاه‌ها به‌کارگیری شدند تا سرعت خدمات‌رسانی بالاتری داشته باشیم.

وی با اشاره به کاهش اخیر ذخایر انواع فرآورده‌های خونی استان، تأکید کرد: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیماران نیازمند خون از همه مردم نیکوکار دعوت می‌شود تا با مراجعه به پایگاه‌های معین شده و اهدای خون خود به کمک بیماران نیازمند بشتابند.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با تأکید براینکه نیاز به خون همیشگی است، بیان کرد: در حال حاضر نیازمند همه گروه‌های خونی هستیم و از داوطلبان ایثارگر اهدای خون درخواست داریم تا اهدای خون را منوط بر مناسبت‌ها، از جمله شب‌های قدر نکنند و با مراجعه در طول ایام سال نسبت به این اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند.

اسلامی گفت: روزه‌داری منافاتی با اهدای خون ندارد و داوطلبان می‌توانند ساعتی پس از افطار برای اهدای خون خود به نیازمندان اقدام نموده و پس از آن تا سحر مایعات بیشتری مصرف کنند.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار