رئیس هیات کبدی خراسان رضوی گفت: طرح اوقات فراغت، استعدادیابی و فراخوان ورزش مدال آور و مفرح کبدی به صورت رایگان در مشهد اجرا می شود.
کد خبر: ۲۵۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 23 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدرضا سعیدی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: طرح اوقات فراغت و استعدادیابی کبدی برای رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش زنان و مردان به صورت رایگان برای عموم علاقه مندان به این رشته برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کلاسها در سالن اختصاصی کبدی واقع در مجموعه بهشتی واثع در بلوار فردوسی مشهد برگزار می شود.

رئیس هیات کبدی خراسان رضوی گفت: همزمان با تمرینات و آموزش‌ها، طرح استعدادیابی توسط نمایندگان فدراسیون جهت انتخاب نخبگان و نفرات مستعد این رشته برای شرکت در مسابقات استانی و همچنین مسابقات قهرمانی کشور صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه همچنین از برگزاری مسابقات کبدی زنان جام رمضان گرامیداشت شهدای مدافع حرم در سالن شهید بهشتی مشهد خبر داد و گفت: این رقابت با حضور چهار تیم امروز سوم تیر بعد از افطار در سالن اختصاصی کبدی خراسان رضوی در مجموعه ورزشی شهید بهشتی آغاز خواهد شد.

تیم بانوان کبدی خراسان رضوی در نخستین حضور خود در مسابقات لیگ برتر کشور پارسال بین 16 تیم عنوان پنجم را کسب کرد. هم اکنون 500 ورزشکار در رشته کبدی در سطح خراسان رضوی فعالیت دارند.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار