تجمع معلمان مدارس غیردولتی مشهد از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس ؛
جمعی از معلمان مدارس غیرانتفاعی مشهد با ارسال دادنامه‌ای به رییس جمهور و تجمع صنفی آرامی در پارک بانوان مشهد، خواستار رسیدگی به وضعیت استخدام و حقوق اولیه خود شدند.
کد خبر: ۲۵۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 24 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، در حالی‌که این روزها رقم‌های نجومی حقوق برخی بلندپایگان صدای همه را در آورده است جمعی از معلمان مدارس غیرانتفاعی مشهد نیز در نامه‌ای دردمندانه‌ای به رئیس جمهور اعلام کردند که  دارای حقوق و مزایای اندک و میانگین 300 هزار تومان ماهیانه بوده و 4 ماه از سال بیکار و مزید و فاقد هرگونه بیمه و حقوقی در این مدت هستند.

از حقوق‌های نجومی تا دریافتی 300 هزارتومانی معلمان مدارس غیرانتفاعی

متن کامل این نامه تظلم‌خواهی صنفی خطاب به رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسمه تعالی
 
هرکس برادر مسلمان خودرابا کلمه ای لطف آمیز تکریم کند و غم اورا بزداید همواره در سایه ی جاودان لطف الهی است . حضرت محمد (ص) 


جنا ب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ( دامت توفیقاته  )

با عرض سلام و تحیات جزیل الهی،احتراما به استحضار می رساند که ما جمع کثیری از معلمین مدارس غیر دولتی کشور با تجربه تدریس 1 تا 20 سال که اکثریت قریب به اتفاق آموزش دیده و دارای تجربه می باشیم،با توجه به اینکه دارای حقوق و مزایای اندک و میانگین 300 هزار تومان ماهیانه بوده و 4 ماه از سال بیکار و مزید بر این در مدت 4 ماه بیکاری خود هیچ بیمه و حقوقی نداریم و حتی در زمان هایی که کار می کنیم بیمه ای از 2 تا 15 روز در ماه را داریم وگاهابرخی همکاران  بدون حتی یک روز بیمه مشغول به کار هستند، در صورتی که عمر و جوانی خود را در این مدارس می گذرانیم و همواره به علت نداشتن ثبات شغلی دارای دغدغه و اضطراب و فاقد هرگونه دلخوشی ، همواره درهای آینده را به روی خود بسته  و تاریک می بینیم و به علت معضل بیکاری نمی توانیم هیچ کار دیگری را انجام دهیم و تنها بهره ای که از تحصیل نصیبمان شده جز توشه ای معنوی به نام کسب فضیلت نیست و از نظر معیشتی هیچ کمکی به این قشر زحمتکش ننموده است.

 لذا خواهشمندیم مشکل این قشر زحمتکش که دارای آماری حدود 12  الی 13 هزار نفر در سطح کشور می باشد را پیگیری نموده که ما رادر زمره ی پیش دبستانی هاو شرکتی ها قراردهند  و با توجه به تجارب با ارزش این قشر زحمتکش مشکلاتمان را در مجلس مطرح و پیگیری نمایید، تادر آموزش و پرورش برای ما هم حق و حقوقی مطابق وزارت کار گذاشته شود و حق این معلمان در سطح کشور هماهنگ شود. ضمن اینکه در تمام دوره های آموزش ضمن خدمت نظیر معلمان رسمی آموزش و پرورش دوره هایی را گذرانده ایم.

این مشکل جمع کثیری از هموطنان است و تقاضای رسیدگی واحقاق حق داریم.

از زحمات بی دریغ و بی شائبه ی شما بزرگواران که همواره هدف والایتان خدمت به مردم است بی نهایت سپاس‌گزاریم .  
 
با تشکر جمعی از معلمین مدارس غیر دولتی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار