نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: براساس گفته‌های مدیرعامل طرح فولاد جوین سبزوار، بخشی از کارگران به‌دلیل نبود نقدینگی لازم برای ادامه کار به مرخصی اجباری رفته‌اند.
کد خبر: ۲۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 25 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسین مقصودی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: براساس گفته مدیرعامل طرح فولاد جوین سبزوار و در مذاکراتی که با ایشان داشتیم؛ اعلام شده که عملیات عمرانی طرح با کمتر از ظرفیت خود کار می‌کند و اگر تا دو هفته آینده اعتباری از سوی سرمایه گذار و یا بخش دولتی اختصاص پیدا نکند با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه تعدادی از کارگران این کارخانه به مرخصی اجباری رفته‌اند، تصریح کرد: براساس گفته‌های مدیرعامل طرح فولاد جوین سبزوار، بخشی از کارگران به دلیل نبود نقدینگی لازم برای ادامه کار به مرخصی اجباری رفته‌اند.

مقصودی گفت: با مدیرعامل شرکت سرمایه گذار پارسیان و معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه نشستی خواهیم داشت تا بتوانیم با تزریق نقدنگی زمینه آغاز عملیات عمرانی طرح فراهم شود.

وی ادامه داد: 85 درصد از این طرح به بخش خصوصی واگذار شده که انتظار ما حضور جدی سرمایه‌گذار است و از دولت درخواست کمک برای ادامه کار و اتمام پروژه در موعد مقرر داریم.

مقصودی با اشاره به موضوع طرح راه آهن سبزوار نیز گفت: این طرح نیز با کمبود نقدینگی مواجه است که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد رفع مشکلات این پروژه نیز باشیم.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه 7 میلیارد ریال بدهکاری دارد افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته قول‌های مساعدی در این زمینه از طرف مسئولان داده شده که امیدواریم با عمل به این وعده‌ها، این پروژه نیمه تعطیل نیز فعال‌تر شود.

مقصودی با اشاره به نشست‌های مختلف در زمینه رفع مشکلات بخش صنعت در استان خراسان رضوی گفت: نشست‌های تخصصی و کارگروه‌های استانی در این زمینه فعال شده که موضوع بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی در نخستین کارگروه مورد بررسی قرار گرفت و در آینده نزدیک گارگروه استانی در زمینه بررسی و رفع مشکلات بخش صنعت سبزوار برگزار می‌شود.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار