وزير كشور با تأکید بر اینکه برخی سهامداران پدیده نگران هستند که سهامشان از بین برود، گفت: بنده اعلام می‌کنم که مجموعه دارایی‌های شرکت پدیده به اندازه‌ای است که سهامداران نباید به هیچ وجه نگران سهامشان باشند.
کد خبر: ۲۵۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 25 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت پدیده شاندیز، اظهار كرد: رسیدگی به پروژه پدیده شاندیز موضوعی نیست که مستقیم به وزارت کشور مربوط شود، لذا با توجه به حوادث و نارضایتی‌های پیش آمده دولت به منظور ساماندهی این مشکلات روند بررسی این پروژه را به وزارت کشور سپرد. وزارت کشور هم طی جلسات متعدد و کمیته‌های فرعی با حضور همه دستگاه‌های مربوطه تخلفات این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور با اشاره به تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت پدیده بیان كرد: تخلفات بسیاری در حوزه جوازات، تملک، طرح جامع و طرح تفصیلی همچنین حوزه‌های حقوقی صورت گرفت و در حوزه ساختار هم تخلفاتی داشت زیرا اقدام به فروش سهام کرده بود.

وی در ادامه افزود: متأسفانه هیچ دقتی در دولت قبل نسبت به این پروژه انجام نشد حتی شکایت دستگاه‌هایی مثل مسکن و شهرسازی هم مورد رسیدگی قرار نگرفت. اما چون تعداد سهامداران در این پروژه زیاد بود تصمیم گرفتیم آن را رفع اشکال کنیم بنابراین مصوبه خاصی را تصویب کردیم و در دبیرخانه شورای امنیت هم مطرح و نهایتا با همکاری قوه قضاییه، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مربوطه تمام تخلفات صورت گرفته مورد رسیدگی قرار گرفت.

رحمانی فضلی با بیان اینکه اکنون هیئت مدیره این پروژه تشکیل شده است خاطر نشان کرد: هیئت مدیره باید متناسب با تصمیمات اتخاذ شده اقدامات لازم را صورت دهد و از آنجایی که اقدام به تعیین مدیرعامل کرده‌اند هرچه سریعتر باید به امور لازم رسیدگی شود. از نظر وزارت کشور رسیدگی به اصل پروژه و تخلفات بر اولویت بود که از نظر ما تمام شده و اجازه تبلیغات به این پروژه داده شده است. امیدواریم با تلاش خوب آنها این پروژه عملیاتی شود.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه برخی سهامداران پدیده نگران هستند که سهامشان از بین برود یادآور شد: بنده اعلام می‌کنم که مجموعه دارایی‌های شرکت پدیده به اندازه‌ای است که سهامداران نباید به هیچ وجه نگران سهامشان باشند. آنچه امکان پرداخت سهام را مسدود کرده قصد برآورد قیمت نهایی و نحوه واگذاری است این مسئله از اقدامات هیئت مدیره است که امیدواریم زودتر انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار