فرهاد عظیما برنده 14 جایزه کشوری در انیمیشن و کارگردان فیلم سینمایی" نبرد خلیح فارس" در واکنش به نامه محمد مهدوی فر خطاب به سردار قاسم سلیمانی جوابیه داد.
کد خبر: ۲۵۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 25 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، این هنرمند انقلابی مشهد مقدس و کشور در جوابیه ای خطاب به مجمد مهدوی فر، که نامه حاج قاسم سلیمانی درباره بحرین را مذمت کرده بود، از او به عنوان تخریب چی  دیروز و تخریب‌گر امروز یاد کرده و مواردی را متذکر شده است.

دفاع کارگردان فیلم سینمایی

نویسنده این نامه با سیاسی خواندن آن ، خطاب به مهدوی فر آورده است : «
آنچه راکه مالک اشتررا از چندقدمی خیمه معاویه برگرداندهمین تفکر امیدبه مذاکره بادشمن بود❗️

متن کامل این نامه به شرح زیر است :

دفاع کارگردان فیلم سینمایی
سلام علیکم ؛
شنیده ام کسی ازدیاربرجامیان که خودرا همرزم سردار بی بدیل ، قاسم زمان وسلیمان دوران معرفی می کرد نامه ای درمذمت و نکوهش آن سردار نوشته است.
برخود لازم دیدم چندکلمه ای باتوجه به جسارت و توهینهایی که این شخص کم عمق براین قهرمان ملی روا داشته  را در باب تفاوت  بین زمین و آسمان و فرق بین طلا وخاک برای  ایشان صحبت کنم .شایدپندگیرند.افلا یشعرون...
 
جناب آقای مهدوی فر خطاب به حاج قاسم ما،گفته بودید که :

شما به حاکمیت کشور همسایه نوشته‌اید: «در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه‌ی بی‌سابقه‌ای مواجه خواهند شد که اسقاط این رژیم تنها گوشه‌ای از تبعات آن است.»
وگفتیدکه :شما سرباز میهن هستید، هر زمان به صلاحدید مسئولین به هر کجا اعزام بشوید، وظیفه دارید دستورات را اطاعت کنید.
همین و نه بیشتر از این.
 
جناب مهدوی فر به کجا چنین شتابان؟

چه شده که رگ غیرتتان بخاطر بیانیه حاج قاسم زده است بالا! ؟کارتان به  جایی رسیده که امر می کنید که سردار چه کاری بکند یا نکند؟چه شده که یکدفعه رگ غیرت شما بالا زده؟زمانی که تکفیریها نوامیس عراق وسوریه را در بازارها منطقه به بهایی ندک می فروختندشما کجا بودید؟ زمانی که سر دختر بچه سوریه ای را جلوی پدر ومادرش بریدند شما کجا بودیدکه رگ غیرت اصلاح‌طلبتان بالا بزند و بیانیه صادر کند!
صلاح مملکت خویش را خسروان خود دانند. وظیفه سردار دربرقراری امنیت و حفاظت از آرمانهاو ارزشهای اسلامی و دفاع از مظلومان است.
 
حال  ایشان این آرمان یک  روز در جبهه های سوریه وعراق می بیند و یک روز همان صلاح را در دفاع از محرومین  ومظلومین بحرین می بیند!!
 
همان بحرینی که آل خلیفه اش از زندانی کردن وکشتن کودکان چند ماهه اباهی ندارد را می گویم...حالا شما خودت را کجای این پازل تصور کرده ای که چنین مته به خشخاش می گذاری وکاسه داغتر از آش شده ای؟ازکدام قبیله ای ای شیخ؟ طرفدار دلارهای نفتی شیخ نشینان منطقه ای یا طرفدار کوخ نشینانی؟
 
یادتان رفته ؟
 نشان به این نشان ، زمانی که دههاهزارنفراز مردم سوریه وعراق توسط دولتهای تکفیری منطقه قتل وعام می شدند امثال شماها سکوت معنادار اختیارکردید اما تا پای گوشه ای بسیارکوچکی از این جنایات به فرانسه رسید,کارتان به روشن کردن شمع آن هم سر درسفارت حامی تروریستهایعنی فرانسه رسید? آن موقع سرادر به شما خرده گرفت که شمااکنون اینطور برایشان می تازید؟
 
اشاره کردید که سرادر عزیز ماسرباز وطن هست و وظیفه ایشان اطاعت از دستورات است و...بنده میخواهم بگویم اصلا نیازی نیست که شما نظر دهیدکه سردار ما به کجا برودیا نرود
یا اساسا درحدواندازه ای نیستیدکه تشخیص دهید اینج ابهتر است یاآنجا...
 
آنچه راکه مالک اشتررا از چندقدمی خیمه معاویه برگرداندهمین تفکر امیدبه مذاکره بادشمن بود❗️
تفکری که ترکیب خطرناکی از ترس وبی اعتمادی به وعده الهی یاهمان نفاق آشکاربوده..درواقع این سست عنصری هابرای جبهه خودی ازهربمبی قویترومخربتر  است چون دامنه آن نه تنهاحکومت شخصیتی بی مانندی راچون علی (ع)باچالش مواجه کردبلکه نسلهای آینده رادرگمراهی عظیمی فرو برد.
تفکر"اشعریسم"همان عنصری بودکه سست عنصری مانندابوموسی اشعری آن را داشت واتفاقا معاویه هم از این ضعف به خوبی استفاده کرد.نتیجه آن پایین کشیدن ولایت الهی وجلوانداختن ولایت شیطانی وآغازحکومتهای دیکتاتوری بود.تفکری که ابتدادنبال صلح بااستکباربوددنبال امتیاز برد بردگرفتن از شیطان زمان بودوبعدهامنجربه ایجادتفرقه درممالک اسلام و به راه افتادن جوی های خون  تاریخی گردید.اتفاقا در این حالت شیطان هم  وانمود می کردن که دنبال خیرهست.
 
آقای مهدوی فر تفکر"اشعریسم"یاهمان" عنصرتنش زدایی" ازیک سو وتفکر  همراهی با ظالم از سوی دیگر همان چیزهایی بود که از درون حرفهای امروز کتیبه رسوای اصلاح طلبی امثال شما بیرون می آیدمنتها  این تفکر سعی می کندمدرنتر و زیباتر حرف بزند و علمی تر محکوم کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
نه عزيزم...خودت رو ناراحت نكن... شما همونجور ادامه بده از دروديوار سفارت و كنسولگرى و بيت مراجع تقليد و خونه مردم و باغ همسايه و ووو برو بالا. برو عزيزم. برو تا مطمئن بشي كه هيچ جا كسي خلاف شرع عمل نميكنه. اصلا جامعه يعنى چي؟ جامعه بشرى ديگه چه صيغه ايه؟!! ديپلماسي ديگه از كجا اومد؟! اين فحشاي ناموسي رو مردم مااز كجا ياد گرفتن؟! وااسلاماه

آقاي نميدونم كى. مهدوى فر نه توهينى به سردار كرده و نه حضور او در نقاط مختلف رو تخطئه كرده. تنها حرفش اينه كه در يك نظام ادارى ساختارمند، جايگاه هر كسي مشخصه. وظيفه وزير كشور يك چيزه. وظيفه وزير خارجه چيز ديگر. و وظيفه نيروى نظامى هم چيز ديگرتر. او از مافوقش تبعيت محض داره. حالا اگر كسي با حضور سردار در جايي مسأله داره كسي كه بايد پاسخگو باشه مافوق سرداره كه به او فرمان داده. نه خود سردار. او سردار است سرخود كه نيست ...


و يك گله اي هم از متصديان اين سايت. مگر شما نامه محمد مهدوى فر رو روى سايت تون گذاشتيد كه حالا داريد بازخوردها بهش رو منتشر مى كنيد؟


اميدوارم اين كامنت روى سايت بياد تا هركسي نظرش رو درباره اش بگه.
پویا پروانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
درود سلام بر رهبر عظیم الشان انقلاب و سردار سلیمانی .در این شراایط کنونی است که فرق سربازدین و وطن و خائنین به ظاهرسینه چاک وطن مشخص میشود.درود بر سردار سلیمانی و مدافعان حرم
هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
خداوند همه گمراهان را به راه راست هدایت کند و پشتیبان مدافعان حرم به خصوص حاج قاسم عزیز باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
عالی بود.مرسی کارگردان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دوست عزیز بنظر شما هیچ چیزی از روابط دیپلماتیک و بین الملل نمیدانید. سردار برای همه ما ایرانیان عزیز و محترم است اما آن بیانیه سودی بجز درست کردن مشکلات بیشتر برای کشور در چنین زمانی نخواهد داشت . و به سود کشور های عربی خواهد بود.و دخالت در امور کشور دیگر بشمار میآید.
دکترشیرواتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
همیشه ودرهمه حال تفکراصلاح طلبی سازش بادشمن به هرقیمتی بوده وهست.مهدوی فرهم بااین تفکرزشت راه به جایی نخواهدبردجزضایع شدن و....پس بایدعین سردارعزیزمون سردارسلیمانی همیشه دردفاع ازمظلوم پیشتازبودتاپیش خداوخلق خداعزیزباشید.

خدادراین شب های مقدس تمام منافقین وفتنه گران راخواروذلیل ونابودبگرداند
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
آقا حالا کامنت شما اومد رو سایت مثلا چی فرمودین...
شما هم خودتو ناراحت نکن....
برو جلو آینه یه نگاهی به خودت بنداز ببین تو این چند سال عمرت چی اندوختی....( البته اگر اندوختی )
از هر داستانی یه چیزی نقل کردی که چی...
اگر به شماها باشه دو روز دیگه باید امثال قرارداد ترکمنچای باز امضا بشه
هرچند که برجام هم کمتر از ترکمنچای نبوده...
حالا بماند که تبعات بعدی در راه است....
شما به فکر این باش که دیگه چطور میشه دروازه ها را برای غارتگران باز کرد...
حاج قاسم یا امثال ایشون قطعا از جنابعالی اگر بیشتر متفکر نباشن کمتر نیستن که بخوای راهنماییشون کنی...
این کشور میدونه چجوری مسایلشو با دنیا حل کنه اما چیزی که باعث شده دست به عصا راه بره این خیانتها و دو رنگیهای داخلیست...
و در آخر...
لا اقل اگر دین نداری آزاده باش....
( که بعید میدونم باشی...)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار