سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: با اشاره به اینکه یک بازیکن خارجی خوب نیز به تیم پدیده اضافه خواهد شد، اظهار کرد: تمرینات تیم پدیده با رویکرد انجام کارهای تاکتیکی از سه شنبه در مشهد آغاز می شود.
کد خبر: ۲۵۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 26 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدرضا مهاجری با بيان اين مطلب كه به 80 درصد از فهرست مورد نظرمان در خصوص جذب بازیکنان دست یافته ایم، اظهار كرد : دو جای خالی در تیم پدیده وجود دارد که یکی مربوط به سهمیه لیگ برتری تیم است و قطعا از آن به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یک بازیکن خارجی خوب نیز به تیم پدیده اضافه خواهد شد، اظهار کرد: تمرینات تیم پدیده با رویکرد انجام کارهای تاکتیکی از سه شنبه در مشهد آغاز می شود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: اردوی بسیار خوبی در تهران با حضور بازیکنان تیم پدیده برگزار شد و می توان گفت اکنون تیم در شرایط مناسبی از لحاظ بدنسازی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم پدیده از انگیزه بالایی برای حضور در لیگ برتر برخوردارند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی به دنبال برگزاری یک اردوی خارجی هستیم تا شرایط برای حضور تیم به بهترین شکل ممکن فراهم شود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: قطعا باید چند بازی تدارکاتی نیز قبل از حضور در لیگ برتر داشته باشیم تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند.
مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم فوتبال پدیده خراسان 28 خرداد تا پنجم تیرماه در تهران برگزار شد.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار