رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از بارشهای رگباری توام با رعد و برق همراه با وزش باد از عصر امروز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 26 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، یحیی قاینی پور روز با اعلام اين خبر، گفت: با عبور موج ناپایداری از روی خراسان رضوی، بارشهای رگباری از امروز در استان آغاز شده و تا پایان وقت فردا، به ویژه در مناطق شمالی و غربی استان ادامه می یابد.

وی بیان کرد: در این مدت وزش باد نسبتا شدید تا شدید در پاره ای نقاط همراه با گرد و خاک برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای خراسان رضوی در طول روزهای پیش رو با اختلاف یک تا 2 درجه در نوسان است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد افزایش دمای استان خواهیم بود.

وی بیشینه دمای امروز مشهد را 34 درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: بیشینه دمای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب 32 و 34 درجه سلسیوس پیش بینی شده که در روزهای پایانی هفته به بالاتر از 38 درجه افزایش می یابد.

شهرستان فریمان با کمینه دمای 14 و سرخس با بیشینه دمای 40 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار