کد خبر: ۲۵۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 30 June 2016
تابناک / در صورتیکه شرایط دریا مساعد باشد از اوخر تیرماه مسیر هزار و400 کیلومتری بندرآستارا تا بندر ترکمن و برعکس را شنا خواهم کرد.


شناگر گیلانی برای حمایت ازبیماران ام اسی رکورد جهانی شنا در آب های آزاد را خواهد شکست.

سید ایمان نعیمی شناگر ، مربی شنا و نجات غریق گیلان که از 9 ماه پیش تمرینات خود را برای ثبت رکورد طولانی ترین شنا در آب های آزاد جهان را در کتاب گینس آغاز کرده است امروز گفت : برای یادبود 175شهید غواص و حمایت از بیماران ام اس این کار را انجام خواهم داد.

وی افزود :  پس از تست های کمیته  ثبت رکورد های فدراسیون ورزش های همگانی مجوزهای نهایی اجرای این رکورد را به دست آوردم.
شناگر گیلانی  اعلام کرد : در این تست که ماه پیش انجام شد به مدت 2 روز ، روزانه 6 ساعت  20 کیلومتر از دریای خزر شنا کردم تا  توانستم  برای ثبت رکورد در کتاب گینس مجوز بگیرم.
سید ایمان نعیمی گفت : در صورتیکه شرایط دریا مساعد باشد از اوخر تیرماه  مسیر هزار و400 کیلومتری بندرآستارا تا بندر ترکمن و برعکس را شنا خواهم کرد.
وی افزود :  پیش بینی می شود انجام این کار 60 روز طول بکشد و روزانه 20 تا 30 کیلومتر در دریای خزر شنا کنم.
شناگر گیلانی با اشاره به هزینه زیاد ثبت رکورد شنای خود در کتاب گینس گفت : انجمن حمایت از بیماران ام اس ایران ، سپاه قدس گیلان ، هیات شنای گیلان و رشت تاکنون برای پرداخت این هزینه اعلام آمادگی کرده اند و قراراست منطقه آزاد انزلی بعد از بررسی های لازم برای حمایت مالی از این کار اعلام آمادگی کند.
سید ایمان نعیمی هزینه داوران ، منجیان غریق ، غواصان ، پزشک یاران ، قایق موتوری ، اسکان و تغذیه را برای ثبت رکوردش را 2 میلیارد ریال  اعلام کرد و از سازمان های دولتی ، خصوصی و خیران خواست به وی کمک کنند.
وی گفت : پیش از شنا برای ثبت رکورد جهانی همایشی با حضور هنرمندان و نخبگان، مسئولان استانی در آستارا برگزار خواهد شد که در آنجا شماره حسابی برای حمایت از بیماران ام اسی برای جذب کمکهای مسولان وخیران اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار