دومین شب از ویژه برنامه های جشن رمضان مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه در نزدیکی مشهد با اجرای زنده محمدرضا هدایتی، بازیگر سینما و تلویزیون همراه بود.
کد خبر: ۲۵۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 04 July 2016

به گزارش تابناک رضوی، محمد رضا هدایتی ، بازیگر شاخص مجموعه های مهران مدیری مهمان دومین شب از ویژه برنامه های جشن رمضان مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه در نزدیکی مشهد بود و جالب اینکه به درخواست حاضران دقایقی را به اجرای ترانه زنده محلی « ملک ایران » یا ملک ایرو ... به لهجه سیستانی پرداخت.

خوانندگی محمد رضا هدایتی در چالیدره طرقبه + عکس

این هنرمند و بازیگر متولد زابل در استان سیستان و بلوچستان در این جنگ فرهنگی به اجرای دو برنامه زنده با عنوانهای « ملک ایرو ... » به زبان زابلی و نیز « من با تو آرامم ...» پرداخت و گفت : در همه جای کشور بیشترین شعرهایی که به دل مردم می نشیند آنها هستند که از عشق مردم و ایران این مرز پرگهر سخن به میان آمده است.
وی درباره ارادتش به امام رضا(ع) اظهار کرد : همین که اسم من « محمد رضا » است به خود می بالم ؛ اسمی که پدرم برایم برگزید و تنها سفرهای دوران کودکی من و زیباترین خاطره هایم از چنین سفرهایی در کنار خانواده ام به مشهد مقدس بوده و از اطراف حرم و مسافرخانه های آن حوالی و حتی عکس یادگاری گرفتن کنار پرده نقاشی تصویر گنبد و بارگاه رضوی و از نان‌های شیرین کارخانه آستان قدس هم خاطره های خوبی دارم.
هدایتی درباره منطقه چالیدره طرقبه هم گفت : مردم ما به خاطر شرایط خاص و گرفتاری هایی که دارند نیازمند چنین مکانهای آرامبخش و زیبایی هستند که حتی اگر شده یکساعت از زمانشان را در چنین محیط زیبایی سپری کنند.
به گفته وی ، هر آنکه به چالیدره می آید انگار کنار دریای شمال یا کیش  آمده و خدا خیرشان بدهد همه آنها که چنین مکانی را فراهم آورده‌اند.
در قسمتی از این مراسم لوح یادبودی از سوی برادران جوانمرد که بهره برداران مجموعه چالیدره هستند به محمدرضا هدایتی اهدا شد.
گفتنی است اجرای این برنامه را شهریار صفاجو برعهده داشت که در قسمتی از مراسم از گروه آیینی فاخته با پوشش آذری و خراسان شمالی به نمایندگی از فرهنگهای مختلف مناطق کشور ، دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند.

خوانندگی محمد رضا هدایتی با لهجه سیستانی در چالیدره طرقبه + عکس
برچسب ها: محمد رضا هدایتی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
نظرندارم ولی سوال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار