امشب، اختتامیه جشن بزرگ رمضان در مجموعه چالیدره طرقبه با حضور مرجانه گلچین، بانوی مطرح سینما و تلویزیون ایران در حالی برگزار می‌شود که قرار است تجلیل و تقدیری مردمی از وی صورت پذیرد.
کد خبر: ۲۵۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 06 July 2016

به گزارش تابناک رضوی، آخرین شب مجموعه جشن‌های رمضان در مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه امشب، میزبان مرجانه گلچین بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان است.

حضور بانونی سه ستاره تلویزیون ایران در چالیدره طرقبه

 مرجانه گلچین در این مراسم پس از حضور بر بالای سن و بیان خاطراتی از دوران بازیگری خود، به گپ و گفت و گشت و گذار در بین حاضران مجموعه گردشگری چالیدره خواهد پرداخت.
بازیگر « نفس گرم »، سابقه حضور در سریال های موفقی همچون، دارا و ندار، خوش‌نشین‌ها، شمس‌العماره و ازدواج پرماجرا را در کارنامه خود دارد.
پیش از این، سالار عقیلی، شهرام قائدی، مهران رجبی و محمدرضا هدایتی نیز با اجرای مجری توانمند تلویزیون ایران، شهریار صفاجو میهمان این جشن بودند.
گفتنی است؛ اختتامیه جشن خانوادگی رمضان، امشب از ساعت 20 الی 24 در مجموعه گردشگری آبی و خاکی چالیدره طرقبه برگزار خواهد شد و این آیین تجلیل و تقدیر بدون اعلام قبلی به مرچانه گلچین همزمان با بزم بندگی در عید سعید فطر پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار