مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: مدت زمان برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در حرم مطهر رضوی تا پنج‌شنبه هفته جاری تمدید شد.
کد خبر: ۲۵۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 10 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد امین توکلی‌زاده با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در بارگاه منور علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شده است، اظهار كرد: با توجه به استقبال گسترده زائران و مجاوران این نمایشگاه تا روز پنج شنبه 24 تیر ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت از دوشنبه 14 تیر ماه در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی بر پا شد، گفت: در این نمایشگاه موسسات مختلف آستان قدس رضوی همچون بنیاد پژوهش‌های اسلامی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی، دانشگاه امام رضا (ع)، موسسه چاپ و انتشارات، موسسه آفرینش‌های هنری، بنیاد فرهنگی رضوی و به نشر فعالیت‌های قرآنی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی هئیت‌های مذهبی، مرکز علمی پژوهشی جامعه‌المصطفی العالمیه و مدافعان حرم را از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرآنی دانست.
توکلی‌زاده تصریح کرد: زائران و مجاوران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به صحن جامع رضوی حد فاصل ایوان ولی عصر (عج) و ورودی باب‌الجواد از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: آستان نيوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار