نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۲۵۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 12 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: 300شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه معماری ساختمان، ملزومات ساختمانی و سامانه های گرمایشی و سرمایشی به همراه آخرین فناوریهای بکاررفته این صنعت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در معرض نمایش قرار داده اند.

محمدجواد حمید افزود: در این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد شرکتهای داخلی و خارجی به صورت مستقیم حضور یافته و محصولات خود را در زمینه فناوری صنعت ساختمان در 22 هزار متر مربع فضای مسقف و 6 هزارمتر مربع فضای باز نمایشگاهی در قالب هزار و 276 غرفه به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: شرکتهای داخلی از استانهای خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، فارس، اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گرگان، کرمانشاه، خوزستان و کرمان و شرکتهای خارجی از کشورهای ترکیه، چین، ژاپن، انگلیس، تایوان، هند، اسپانیا، دانمارک، روسیه، هلند و بلاروس در این نمایشگاه حضور یافته اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: فضای نمایشگاهی امسال 11 درصد در مقایسه با دوره پیش افزایش مساحت دارد که علت آن استقبال مطلوب شرکتهای داخلی و خارجی از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، معماری و عمران، سرمایشی و گرمایشی تا 25 تیر از ساعت 17 تا 22 برای عموم گشوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار