مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: در راستای گسترش تعاملات و افزایش همکاری‌های تفاهم نامه همکاری بین بانک ملی و میراث فرهنگی قزوین منعقد شد.
کد خبر: ۲۵۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ محمد علی حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: به منظور گسترش تعاملات و افزایش همکاری‎های متقابل میان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل امور شعب بانک ملی استان قزوین، تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و اداره‌کل امور شعب بانک ملی استان در 8 ماده منعقد شده که براساس مفاد موجود در این تفاهم نامه، اداره کل امور شعب بانک ملی استان آمادگی خود را جهت ارائه انواع خدمات بانکی به‌ویژه در عرصه بانکداری الکترونیک آماده همکاری با میراث فرهنگی استان قزوین هستند.

وی از دیگر موارد این تفاهم‌نامه به ارائه آموزش خدمات بانکداری نوین به مدیران و افراد معرفی شده از سوی این اداره کل اشاره کرد و افزود: اعطای تسهیلات به اداره‌کل میراث فرهنگی و مشارکت در تامین منابع مالی اداره‌کل در ارتباط با پروژه‌ها و توسعه طرح‌های قابل انجام در استان قزوین از ذیگر موراردی است که به منظور آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

حضرتی در مورد تعهدات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اداره کل امور شعب بانک ملی اظهار داشت: پیرو این تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز متعهد شد تا نسبت به افتتاح و تمرکز کلیه حساب‌های خود نزد بانک و تشویق و ترغیب پیمانکاران، شرکت‌های وابسته و اعضای آن و همچنین مراکز تحت پوشش در جهت تمرکز فعالیت مالی در این بانک اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل امور شعب بانک ملی استان قزوین و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای مدت سه سال در 8 ماده و سه نسخه تنظیم و به تائید و امضای مدیران‌کل رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار