کد خبر: ۲۶۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 17 July 2016


بخشدار آسارا گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در بخش آسارا انجام دهیم توجه به وضعیت مدارس در این بخش است و لازم است تا تمهیدات لازم برای ساماندهی مدارس این بخش اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ولی‌الله اسفندیارنژاد ظهر امروز در نشست بررسی مدارس جاده چالوس اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در بخش آسارا انجام دهیم توجه به وضعیت مدارس در این بخش است و لازم است تا تمهیدات لازم برای ساماندهی مدارس این بخش اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد دانش‌آموزان در این بخش رو به افزایش است لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مشکلات و کمبودهای فضاهای آموزشی در این بخش مرتفع شود.

بخشدار آسارا تأکید کرد: در این راستا و با توجه به اینکه تا زمان باز شدن مدارس زمانی را در اختیار داریم لازم است تا مدارس این بخش آماده‌سازی و ساماندهی شود.

اسفندیارنژاد بیان داشت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی را در تربیت و پرورش فرزندان و آینده‌سازان این مملکت دارد لذا باید تمهیداتی را فراهم کنیم که فضای مدارس برای دانش‌آموزان فضایی پر از آموزش و مسائل تربیتی باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در بخش آسارا 52 روستا که دارای سکنه هستند، وجود دارد، بیان داشت: البته در برخی از روستاهای این بخش مدارسی وجود دارد که به دلیل نبود دانش‌آموز بلااستفاده مانده است.

به گفته بخشدار آسارا این مدارس می‌تواند به عنوان مکانی برای اسکان مسافران و خدمات‌رسانی به مسافران بین‌راهی محسوب شود.

اسفندیارنژاد تأکید کرد: در این راستا توسعه زیرساخت‌های فضاهای آموزشی در بخش آسارا یکی از مهمتری مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار