کد خبر: ۲۶۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 20 July 2016

سعید معزی

ماجراي نجومي فيش هاي حقوقي نتيجه اش هر چه باشد به نفع مردم خواهد بود . بدليل اينكه موضع واحد از سوي دولت ديده ميشود و با شهامت عذر خواهي كنيداقدام عملي دولت را هم ديديم . دستور مقام معظم رهبري با اين توصيف كه گناه است بايد به بيت المال برگردد. (قريب به مضمون)

اما انتظار اين بود كه افراد و اشخاص حقوقي در نهادهاي مختلف با عنايت به فرمايش مقام معظم رهبري بدون مكث دريافت هاي اضافي خود را به خزانه دولت واريز ميكردند كه اين عمل موجب تحكيم و اعتماد مردم به مسولان نظام مي شد باز هم دير نشده است . علت اين مدعي ، از آنجا كه شما مسئولان از نزديك شاهد ساده زيستي مقام معظم رهبري هستيد بايد از الگوي ايشان نمونه برداري مي كرديد . شهامت بخرج دهيد از محضر شهدا وملت ايران ايران عذر خواهي كنيد به يقين ملت شما را خواهند بخشيد .

نكته بعدي اينكه چرا تا به حال ماجراي فيش هاي حقوقي را كه ارث دولت گذشته است افشا نمي كردند اولا برخي دايما ثناگوي محمود بودند برسر سفره نفت وي نشستند تمجيد كردند و از اشتباهات و رفتار خلاف قانون دولت سابق را تشر نزدند و افشا ننمودند در حقيقت چاقوي دولبه شد كه اكثرپاي اصول گرايان را گرفته است.

در غير اين صورت جناح مقابل دست به چنين خطايي زده بود بوق و كرناي دم و دستگاه هاي طرفداران اصول گرا گوش فلك را كر كرده بود . اما نبايد اين رخداد را نبايد جناحي كرد.

رييس جمهور در كرمانشاه گفتند كه از حلقومشان در مياريم وبه مردم گزارش خواهيم داد. به شعار هشت ساله محمود افتادم كه ميگفت اسامي مفسدان اقتصادي در جيبم هست اگر چنين وچنان كنند افشا مي كنم. نه تنها افشا نكرد بلكه بعد از مدتي سلسله جنبان اختلاس رونمايي شد؛ رحيمي ، خاوري، مه آفريد و زنجاني و دكل هاي نفتي و... تازه متوجه شديم ليست مفسدان اقتصادي يعني چه؟!

سخنان اخیر رييس جمهور اعتدال را جدي ميگيريم به اين اميد در جهت تقويت و تحكيم نظام واعتماد مردم به مسئولان گزارش كامل بدون تعارف به ملت داده باشد و آناني كه خلاف قانون دريافتي داشتند به مردم معرفي يا با شهامت از محضر شهدا و مردم ايران عذرخواهي كنند.

نكته آخر اينكه در فيش هاي نجومي نامي از رييس دولت مظلوم اصلاحات خبري نبود. جالب است دولت دست پاك مرد مودب و صادق كه محبت اش در دل هاست ممنوع التصوير مي شود. مردي كه مديريتش اين هزينه گران و نابخشودني دولت نهم و دهم به اين ملت تحميل كرده است در سراسر كشور مشغول معركه است!

مهمتر از همه اين است كه از فيش نجومي آيت اله هاشمي و فرزندانش خبري نيست عجب اتفاقاتي در كشور رخ مي دهد. اگر ذره اي و ديناري خاندان هاشمي دست به چنين خطايي ميزدند الان تمام قوا آماده بودند هم رسوا كنند و هم محاكمه تا سرحد اعدام .

بياييد به خاطر شهدا ، امام شهدا و ملت بزرگ ايران واز رهبري معظم انقلاب عذر خواهي كنيد و با رعايت شان و شئون ارزش ها از مسئوليت خودتان استعفادهيد .به عنوان پيروان ولايت از اين امتحان سربلند بيرون بياييد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار