نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان از شناسائی یک تن از شهدای غواص کربلای 4 خبر داد
کد خبر: ۲۶۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 22 July 2016
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان از شناسائی یک تن از شهدای غواص کربلای 4 خبر داد و گفت: این شهید معزز به همراه دو تن دیگر از شهدا شناسائی شده و میهمان همدانی ها می شوند.

بهرام دوست پرست در جمع خبرنگاران افزود: سه تن از شهدای مفقودالجسد استان در مناطق عملیاتی میمیک (عملیات عاشورا)، نفت شهر و ام الرصاص(کربلای4) توسط جست و جوگران تفحص شده و پس از تطبیق نمونه دی ان ای شناسائی شدند.

وی با بیان اینکه این شهدا به همراه چهار شهید گمنام دیگر در سالروز شهادت امام صادق (ع) تشییع و خاکسپاری می شوند افزود: یک تن از این شهدا از جمله شهدای غواصی است که خرداد ماه سال گذشته به همراه 175 شهید غواص دیگر در تهران تشییع شدند.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین گفت: این شهید معزز از رزمندگان گردان 155 لشگر 32 انصارالحسین(ع) بوده که دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به شهادت می رسد.

وی با اشاره به حضور چهار شهید گمنام دیگر در همدان یادآور شد: این چهار شهید گمنام که در حوزه علمیه خواهران نهاوند، ستاد ناجای استان و اردوگاه ابوذر خاکسپاری می شوند متعلق به عملیات کربلای 4 و ایذائی والفجر 8 بوده که در منطقه ام الرصاص تفحص شده اند.

گفتنی است استان همدان هشت هزار شهید و 17 هزار ایثارگر راتقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار