فرهنگ سرای انتظار برگزار می کند:
جشنواره مسجدی ها با هدف توانمندسازی مساجد مشهد در تولید محتوای مردمی، گروه های سرود و تئاتر مسجدی را آموزش می دهد.
کد خبر: ۲۶۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 23 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، دوره های آموزشی رایگان با هدف آموزش و ارتقاء مهارت های گروه های هنری مساجد، با تکیه بر گروه های سرود و تئاتر، از چهارشنبه گذشته آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

این دوره های آموزشی در ادامه طرح سطح سنجی گروه های سرود و تئاتر مسجدی، که طی هفته گذشته توانمندی هنری آن ها مورد ارزیابی کارشناسان سرود و تئاتر قرار گرفت، برگزار می شود.

برگزاری این دوره های آموزشی، بخشی از جشنواره مسجدی ها است و هدف آن توانمندسازی مساجد مشهد در تولید محتوای مردمی است. آموزش و توانمندسازی مساجد مشهد در بهره گیری از قالب های هنری سرود و تئاتر در جهت انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی از اهداف کلان این جشنواره است.

این دوره های آموزشی که با همکاری مربیان برتر سرود و تئاتر مشهدی در حال انجام است، از چهارشنبه گذشته در منطقه سیدی آغاز شده و طی آن هر هفته گروه های مسجدی در مناطق مختلف مشهد، یک روز از راهنمایی ها و آموزش های مربیان بهره مند می شوند.

گفتنی است این دوره آموزشی برای مساجدی که در طرح سطح سنجی مساجد شرکت کرده اند یا تا نیمه مرداد برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کنند، به صورت رایگان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار