مدیر روابط عمومی ستاد مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از جان باختن مصدوم حادثه انفجار گاز پس از 6 ساعت جدال با مرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 24 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، مصطفی افشار با اشاره به انفجار گاز ظهر روز شنبه در نیشابور که باعث تخریب صد درصدی یک واحد مسکونی و تخریب 70 درصدی 6 واحد دیگر شده بود، درباره مصدومان این حادثه مهیب گفت: در اثر این انفجار مهیب سه نفر دچار حادثه شدند که یک نفر در منزل محل انفجار 40 دقیقه زیر آوار بود و سرانجام زنده از زیر‌ آوار بیرون آورده شد و دو نفر دیگر از همسایگان بودند.

وی بابیان اینکه هر سه مصدوم حادثه خانم بودند، افزود: پس از انتقال سریع مصدومان به بیمارستان اقدامات درمانی بر روی آن‌ها آغاز شد ولی متأسفانه مصدومی که زیر آوار مانده بود به علت شدت جراحات و سوختگی، پس از 6 ساعت جدال با مرگ تسلیم شد و جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی ستاد مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: یکی از مصدومان دیگر نیز بانوی بارداری بود که خوشبختانه حال وی و جنین او در حال حاضر مطلوب است.

افشار در پایان حال سومین مصدوم حادثه را خوب اعلام کرد و از سلامت وی خبر داد.

ظهر روز شنبه در اثر نشتی گاز یک واحد مسکونی در خیابان مسیح نیشابور منفجر و صد درصد تخریب شد؛ در پی این حادثه همچنین 6 واحد مسکونی دچار تخریب 70 درصدی و شیشه‌های 40 منزل دیگر نیز شکسته شد و مصالح ساختمانی منزل تخریب شده تا شعاع 100 متری به اطراف پراکنده شده بود.

همچنین یکی از مصدومین حادثه پس از 40 دقیقه حبس زیر آوار زنده بیرون آورده و به بیمارستان انتقال داده شده بود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار