سردار سعيد قاسمي
یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: طی ۳۷ سال پس از انقلاب دولتی به دروغ گویی این دولت نداشتیم.
کد خبر: ۲۶۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 24 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، سردار سعید قاسمی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در خصوص عملکرد سه ساله دولت یازدهم، یکی از نکبت بارترین مقاطع زندگی خود پس از انقلاب را سه سال اخیر دانست و اظهار كرد: لحظه به لحظه امیدوارم زودتراین روزهای نکت بار، روزهای ضد انقلابی، روزهای به کرنش کشیدن ارزش‌های انقلاب در مقابل استکبار جهانی و روزهای فراموش شدن سخنان و توصیه‌های امام عزیزمان و روزهای عبرت تاریخی زودتر به پایان برسد.

وی این دولتمردان را پرچم دار تفکرات و اصلاحات کثیف آمریکایی دانست، تصریح کرد: برای مرگ چنین تفکری و داعیه داران چنین تفکراتی لحظه شماری می‌کنم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این مطلب که طی ۳۷ سال پس از انقلاب دولتی به دروغ گویی این دولت نداشتیم، ابراز كرد: این دولت از روزی که آمد و کلید مک فارلین را به ما نشان داد تا به امروز تمامی مشکلات تاریخی ایران از زلزله بم گرفته تا دیگر مشکلات را بر گردن دولت احمدی نژاد انداخت در حالی که خود نه برنامه اقتصادی دارد و نه برنامه سیاسی.

قاسمی برنامه سیاسی دولت یازدهم طی این سه سال را کرنش به آمریکا و غرب خواند و عنوان کرد: برنامه فرهنگی این افراد که متاسفانه علمداران فرهنگی‌شان کاملا مشخص است و به طور کلی در مسائل مربوط به کشاورزی، اقتصاد، دامپروری، واردات و صادرات هم که تعطیل هستند.

وی به عملکرد سیاست خارجی این دولت و واکنش آنان به کشتار مسلمانان کشمیر اشاره کرد و گفت: در سیاست خارجی این دولت هزار مظلوم و شیعه در سرتا سر جهان فدای یک نخ موی فابیوس، وندی شرمن، ملک سلمان و بندر بن سلطان و اردوغان و خدا نکند که آنان نگران شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: دلواپسان دولت یازدهم پس از خودزنی بزرگ ترکیه (کودتای ترکیه) سه بار با ترکیه تماس برقرار کردند که نکند برای اردوغان اتفاقی رخ دهد! به عقیده این افراد کشمیر کجاست؟ جیبوتی را عشق است.

منبع: فريادها

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
زیاد از خودتون راضی نباشید.مردم خودشان تصمیم میگیرن.اسفندماه عبرت نشد براتون. توهین به رئیس جمهور توهین به شعور یک ملت است
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اقاسعید عزیز بایدنصیحتشان کرد این برادران فکر میکننداینطوری بهتره ...مقابل ما میتوانیم...
اسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اینجور انتقاد مایه افتخار دولت یازدهم است ، چون واقعا چرت و پرت بیان شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار