مجرم سابقه‌دار مدتی پس از جدایی از همسرش او را تهدید کرد که اگر در قاچاق مواد‌مخدر با او همکاری نکند، عکس‌های خصوصی‌اش را در تلگرام منتشر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 24 July 2016

به گزارش تابناك رضوي، چند روز پيش زني نزد مأموران پليس فتاي خراسان رضوي رفت و مدعي شد كه شوهر سابقش با تهديد از او مي‌خواهد كه در قاچاق مواد‌مخدر با او همكاري كند. اين زن گفت: چند سال پيش با مردي آشنا شدم كه خودش را مأمور و فردي بانفود در دولت معرفي مي‌كرد. ظاهر آراسته و رفتار او باعث شد كه حرفش را باور كنم و به همين دليل وقتي پيشنهاد ازدواج داد قبول كردم. رفتار اين مرد در زندگي مشتركمان مرموز بود و در نهايت كار به‌جايي رسيد كه پس از مدتي از هم جدا شديم.

ديگر خبري از او نداشتم تا اينكه چند هفته پيش وي با من تماس گرفت. او مي‌گفت كه همه اطلاعات خصوصي زندگي‌ام و حتي عكس‌هاي شخصي‌ام را در اختيار دارد و تهديدم كرد كه اگر تن به خواسته‌اش ندهم، آنها را در اينترنت و تلگرام پخش مي‌كند و آبرويم را مي‌برد و حتي براي اعضاي خانواده‌ام دردسر ايجاد مي‌كند. ابتدا تهديدهايش را باور نكردم اما او تعدادي از عكس‌هاي خصوصي‌ام را برايم ارسال كرد و تازه متوجه شدم، زماني كه با وي زير يك سقف زندگي مي‌كردم او بدون اطلاع من اقدام به تهيه عكس‌هاي خصوصي از من كرده است.

اين زن ادامه داد: اين مرد از من خواسته كه تعدادي محموله‌ مواد‌مخدر برايش جابه‌جا كنم و تهديدهايش آسايش را از زندگي‌ام سلب كرده و به همين دليل تصميم گرفتم از او شكايت كنم.با اظهارات اين زن تحقيقات مأموران پليس فتا در اين‌باره آغاز و مشخص شد شوهرسابق شاكي نه‌تنها مأمور نيست بلكه مجرمي سابقه‌دار است كه پيش از اين نيز به جرم حمل و نگهداري موادمخدر دستگير شده و به زندان افتاده است. در چنين شرايطي قاضي پرونده دستور بازداشت او را صادر كرد و مأموران اين مرد را دستگير كردند. متهم پس از انتقال به اداره پليس به تهديدهاي تلگرامي همسر سابقش و همچنين قاچاق مواد‌مخدر اعتراف كرد و به گفته سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي، قاضي پرونده براي او قرار قانوني صادر كرده و تحقيقات تكميلي در اين خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه شهروند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار