معاون بیمه بانک کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: پرداخت غرامات باقیمانده از سال گذشته کشاورزان خراسان رضوی در انتظار اعتبارات دولتی است.
کد خبر: ۲۶۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 25 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمودرضا فرزانه با بيان اين مطلب، اظهار كرد: هنوز هیچ خبر تازه‌ای در مورد اعتبارات برای صندوق بیمه کشاورزان دریافت نشده و مشکلات کشاورزانی که غرامات خود را دریافت نکرده‌اند از حد فزون است.

وی با اشاره به میزان خسارات وارد شده به باغات خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون خاطرنشان کرد: برخی از این خسارات در حال جمع‌آوری و دسته‌بندی هستند اما با توجه به اینکه هنوز فصل برداشت محصول تمام نشده نمیتوان نظر قطعی در این حوزه داد.

معاون بیمه بانک کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه کشاورزی یکی از حوزه‌های مطمئن در حوزه اقتصاد است، خاطرنشان کرد: بازدهی بالای این حوزه حتی در مواقعی که رشد اقتصادی منفی بوده خود را نشان داده و بنابراین باید برای فعالیت بیشتر افراد در این بخش انگیزه‌های مناسبی را ایجاد کرد که بیمه کشاورزی یکی از این موارد است.

فرزانه با اشاره به گرمای اخیری که در خراسان رضوی به‌وجود آمده است، تصریح کرد: در اثر این گرما 5 نقطه بحرانی در استان به وجود آمده که ممکن است به عرصه‌های کشاورزی آنها خساراتی وارد شود.

وی افزود: شهرستان‌های درگز، لطف آباد، گناباد، کاخک و بجستان این نقاط هستند که مشکلات در لطف آباد و درگز پررنگ‌تر است.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار