گمانه زني تابناك رضوي به حقيقت پيوست؛
ظهر امروز ايمان شمسايي در حالي به سرپرستي موسسه فرهنگي قدس منصوب شد كه پيش از اين تابناك رضوي، طي خبري با عنوان"چه کسی سکان‌دار روزنامه آستان قدس می شود؟" از احتمال اين انتصاب خبر داده بود.
کد خبر: ۲۶۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 25 July 2016
  به گزارش تابناك رضوي، سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بخشي از اين حكم خطاب به سرپرست جديد موسسه فرهنگی قدس نوشت:
«انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی اصولی، همراه با خلاقیت و ابتکار، اهتمام و تلاش بایسته در جهت تحقق راهبردهای ذیل معمول گردد:
حرکت آگاهانه و اثرگذار در مسیر تبیین سیاست‌های نظام و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان شاخص و معیار اساسی در جهت‌گیری کلی و نیز فعالیت‌های اجرایی و رسانه‌ای موسسه.
اتخاذ رویکرد تحول‌گرا و امیدآفرین حول محور منشور هفت‌گانه ابلاغی مقام معظم رهبری، متناسب با اولویت‌ها و نیازهای تعریف شده در شرایط فعلی و همسو و همگام با دیگر بخش‌های تشکیلات ملکوتی رضوی.
کوشش هدفمند با برنامه و منطبق بر نیازهای روز برای تعمیق آگاهی و شناخت آحاد مردم از معارف ناب اسلامی و سیره و آموزه‌های ائمه اطهار، بالأخص ولی نعمتمان حضرت رضا(علیه السلام).
مساعی بی‌وقفه برای ایفای رسالت خطیر و مسئولیت دشوار مطبوعاتی موسسه فرهنگی قدس، به‌نحو فاخر و در شأن روزنامه منتسب به بارگاه ملکوتی رضوی با رصد دقیق و هوشمندانه رویدادهای داخلی و تحولات جهانی در مقطع حساس کنونی.

استفاده بهینه و هرچه مطلوب‌تر از ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندنی‌های موجود و سعی در ارتقاء بهره‌وری از طریق استقرار نظام ارزیابی و پایش و بهبود مستمر و آسیب‌شناسی امور بالأخص در جهت بالابردن توان نرم افزاری موسسه از هر حیث.
انعکاس و بازتاب اخبار، رویدادها و فعالیت‌های ارزشمند و خدمات شاخص آستان قدس رضوی با اولویت برنامه‌ها، اقدامات و خدمات ارائه شده سطوح گوناگون در اجرای منویات مقام عظمای ولایت(مصرح در حکم تولیت).
رعایت اصول کار و اخلاق حرفه ای با بهره‌گیری از نیروهای متعهد، مستعد، با انگیزه و خلاق در عرصه پرمخاطره، حساس و گسترده رسانه و توجه به بهینه و کارآمدسازی ساختار اداری – اجرایی و رعایت کامل انضباط مالی در همه فعالیت‌های موسسه.
ارزیابی مستمر نیازها و درخواست مخاطبان روزنامه قدس و توجه به بازخوردها، همچنین تلاش همه جانبه برای افزایش جاذبه‌های شکلی و محتوایی از طریق نوآوری در ارائه مطالب، پویایی و به روز بودن عوامل بخش‌های گوناگون.»
بنا بر این گزارش، سردبیری ماهنامه بیداری اسلامی، مدیر مسئول و سردبیری سایت خبری تحلیلی شهر، سابقه حضور در ایرنا، همشهری، جام جم، کتاب هفته، سروش، مدیریت ارتباطات و رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت بین‌الملل بنیاد دایره المعارف اسلامی بخشی از سوابق کاری ایمان شمسایی است.
گفتني است؛ پیش از این رضا خوراکیان، مدیرعاملی موسسه فرهنگی قدس را برعهده داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
خبرنگار روزنامه آرمان در مصاحبه ای که امروز منتشر شده از آقای شجونی می پرسد: شما در جايي به سه نفر از كانديدهاي احتمالي اصولگرايان به نام هاي جليلي، قالبياف و حدادعادل اشاره كرديد. آيا از اين سه نفر يكي را انتخاب مي‌كنيد؟ و آقای شجونی در پاسخ می گوید: من از جهت قحط‌ الرجالي نام اين افراد را بردم.
حالا حکایت روزنامه قدس است و قحط الروزنامه نگار...
فهیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
اگه می دانستیم نفس تابتاک این قدر حقه که حرفش درست از کار در می آید می آمدیم یک پولی می دادیم یک اسم درست و حسابی را توی خبر پیشگوییش بگذارد بلکه معجزه می شد و درست از کار در می آمد.
البته قابل پیش بینی بود که آستان قدس تغییر در رویه انتخاب هایش بوجود نمی آید و بر همان منوال گذشته عمل می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار