با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه انجام شد؛
با هدف گسترش موضوع نماز در بين جوانان، پوستر همایش ملی "نماز در فرهنگ رضوی" در مشهد رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 25 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، سید حسین مجتبوی رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی شب گذشته در سالن جلسات امام رضا(ع) این دانشگاه با اشاره به رابطه مستقیم نماز و جامعه اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان وظیفه خود می داند تا با توجه به تاکیدات صریح مقام معظم رهبری در بحث نماز ورود کند.
وی با بیان این مطلب که ابعاد اجتماعی، اخلاقی و روحی این همایش بسیار حائز اهمیت است، افزود: بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) برنامه ریزی های ویژه ای برای برگزاری هرچه بهتر این همایش انجام داده است.
مجتبوی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاههای دولتی شاهد برگزاری هرچه بهترهمایش ملی "نماز در فرهنگ رضوی" باشیم.
درادامه این نشست، دکترجعفرشرف الدین، رییس پژوهشکده تربیت مجازی اسلام به تشریح روند تشکیل این پژوهشکده پرداخت و افزود: این پژوهشکده بااستفاده ازظرفیت بین حوزه و دانشگاه و تشکل های مردم نهاد با چند رویکرد، کارخود را آغاز کرده است.
شرف الدین با اشاره به چهار رویکرد آموزش، پژوهش، گفتمان سازی و همایش در پژوهشکده تربیت مجازی اسلام گفت: با یک رابطه منطقی، علمی و فرهنگی و تربیتی می توانیم برای جامعه و جوانان پاسخگوی خوبی باشیم.
دکترنصیری جامی، دبیراجرایی این همایش نیز در ادامه ضمن مهم دانستن مسئله نماز گفت: رسالت دانشگاه فرهنگیان، تبلیغ فرهنگ نماز در بین سایر دانشگاهها است.
نصیری جامی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، با توسل از خداوند متعال و بهره گیری از فرمایشات رهبری نسبت به برگزاری اولین دوره همایش ملی "نماز در فرهنگ رضوی" اقدام خواهد کرد.
گفتنی است؛ بنا بر اعلام مسئولان برگزاری اولین دوره همایش ملی "نماز در فرهنگ رضوی"، بیش از 42 دستگاه دولتی در برگزاری هرچه بهتر این همایش مشارکت خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار