رئیس سازمان انتقال خون خراسان رضوی گفت : برای صادرات پلاسما از مشهد به آلمان با حضور کارشناسان این کشور موفق به دریافت تاییدیه شدیم و می‌توانیم صادرکننده پلاسما جهت دریافت داروهای ارزان‌تر باشیم.
کد خبر: ۲۶۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 26 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد بخشی محبی در بازدید از سازمان انتقال خون خراسان رضوی اظهار كرد: طی بازدیدی که سال گذشته صورت گرفت از مشکلات بودجه‌ای این سازمان مطلع شدم که با پیگیری‌ها و جلساتی تشکیل شد و با کمک استانداری این مسئله تا حد زیادی حل شد.

وی افزود : در سال‌های گذشته واردات فرآورده‌های خونی به کشور را داشتیم و مشکلات فراوانی را برای هموطنان‌مان به وجود آورد این در حال است که فرآورده‌های خونی موجود در کشور به دلیل رعایت موازین اسلامی سالم‌تر از دیگر کشورها است و دادستانی آماده هرگونه کمک به سازمان انتقال خون استان درباره تولید خون است.

اسلامی رئیس سازمان انتقال خون خراسان رضوی نیز در این بازدید حضور داشت اظهار كرد: سازمان انتقال خون سیستمی بین المللی داشته و ما برای صادرات پلاسما از مشهد به آلمان با حضور کارشناسان این کشور موفق به دریافت تاییدیه شدیم و می‌توانیمصادرکننده پلاسما جهت دریافتداروهای ارزان‌تر باشیم.

وی گفت: با حمایت‌های دادستانی و استانداری موفق به دریافت تاییدیه شدیم و با توجه به مشکلات بودجه‌ای کارکنان این سازمان وضعیت زندگی مناسبی ندارند و این در حالی است که 35 درصد دریافت خون در ساعات اضافه کاری کارکنان صورت می‌گیرد که به دلیل کاهش انگیزه آنان ممکن است کاهش یابد.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار