با حضور مدیرکل روابط‌عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی، عوامل سازنده فیلم "ایستاده در غبار" در مشهد مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۶۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 27 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، فیلم «ایستاده در غبار» ویژه فعالان فرهنگی مشهد با حضور عوامل این فیلم در سینما آفریقا اکران شد، این مراسم با حضور محمد امین توکلی زاده؛ مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی، وحید جلیلی؛ معاون فرهنگی شهردار مشهد، حبیب‌الله والی‌نژاد؛ تهیه‌کننده، محمدحسین مهدویان؛ کارگردان و هادی حجازی‌فر؛ بازیگر نقش احمد متوسلیان برگزار شد.

توکلی زاده پس از تجلیل از عوامل سازنده فیلم "ایستاده در غبار" در سخنانی به خدمات ارزنده والی نژاد؛ مستندساز و تهیه‌کننده این فیلم اشاره و عنوان کرد:‌ زمانی صحبت‌های برخی افراد شاخص تنها یک نوار ساده صوت بود که به واسطه والی نژاد جان گرفت و این نوارهای صوتی به فیلم‌های شاخصی همچون «ایستاده در غبار» و «آخرین روزهای زمستان» تبدیل شد. ما امروز مدیون چنین فردی هستیم و باید قدر او را بدانیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در ادامه از طرحی به نام «نذر فرهنگی» سخن گفت و افزود: ما در بسیاری از کارها خیرات می‌کنیم، حال چه خوب است که در امور فرهنگی هم نذر فرهنگی داشته باشیم و برای دوستان خودمان دعوت نامه بفرستیم تا آن‌ها هم این فیلم را تماشا کنند، به طور قطع تاثیری که این فیلم روی فرهنگ خواهد گذاشت، خیراتی برای ما نیز خواهد بود.

توکلی زاده بیان کرد: باید تشکر ویژه‌ای داشته باشیم از سازندگان فیلم ایستاده در غبار که 4 سال سختی کشیدند تا امروز ما شاهد این اثر ارزشمند باشیم.

جلیلی؛ معاون فرهنگی شهردار مشهد نیز با بیان اینکه امروز ما در دوره غبار و فتنه قرار داریم، گفت: کسانی دنبال هدایت هستند تا راه را گم نکنند. آن‌ها قرآن و انفاق را برای هدایت خود انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کسی که انفاق نکند در فتنه‌ها گم می‌شود، افزود: اگر دوره فعلی را دوره جبهه فرهنگی و جنگ نرم می‌نامیم، باید برای حضور در این جنگ خود را آماده کنیم.

معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: فیلم ایستاده در غبار قابلیت و ارزش این را دارد که پای آن بایستیم و از آن حمایت کنیم و تماشای آن را به کسانی که تاکنون فیلم را ندیده‌اند به صورت رایگان انفاق کنیم.

جلیلی تصریح کرد: امروز نیاز است که هنر انقلاب پیوست اجتماعی داشته باشد و سایر افراد را به این هنر مشتاق کنیم، در همین حال باید چرخ هنر انقلاب توسط نیروهای مردمی بچرخد و برای آثار فرهنگی خوب هزینه کنیم.

منبع: آستان نيوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار