هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق با حضور افزون بر 400 نفر از جراحان و پزشکان متخصص داخل و خارج کشور روز چهارشنبه طی مراسمی در مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۲۶۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 27 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، دبیر علمی کنگره مزبور در این مراسم گفت: این کنگره با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در درمان بیماریهای قلبی، توانمند سازی متخصصان داخل کشور و برقراری ارتباط میان متخصصان داخلی و خارجی به همت بیمارستان رضوی مشهد برگزار شده است.

دکتر منوچهر رادپور افزود: 30 نفر از شرکت کنندگان در این کنگره میهمانان خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا، ایتالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، هند، مصر، کره جنوبی، ویتنام و ایرلند هستند.

وی تعداد مقالات ارائه شده به کنگره را 251 مورد اعلام و اظهار کرد: 241 مقاله از این تعداد به صورت سخنرانی و 10 مقاله در قالب پوستر طی سه روز برگزاری کنگره ارائه می شوند.

وی ادامه داد: محورهای این مقالات شامل تازه ترین یافته ها پیرامون پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای کرونری، بیماریهای مادرزادی و دریچه ای قلب و روشهای نوین جراحی و جراحی غیر تهاجمی بیماریهای مادرزادی قلب است.

رادپور همچنین از برپایی 14 کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف در زمینه بیماریهای قلب و عروق نظیر اکوکاردیوگرافی سه بعدی، مفاهیم بنیادی پیشرفته اکوکاردیوگرافی جنین، جراحی غیر تهاجمی بر روی قلب جنین و الکتروفیزیولوژی در این کنگره خبر داد.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی با محور تجهیزات مورد نیاز در تشخیص و درمان بیماریهای قلب و عروق از برنامه های جانبی کنگره بین المللی قلب و عروق است.

هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدت سه روز در بیمارستان رضوی مشهد ادامه دارد.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار