رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار می‌رود از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه هوای سرد دمای هوا در خراسان رضوی به ویژه در نواحی شمالی کاهش محسوسی پیدا کند.
کد خبر: ۲۶۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 27 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، یحیی قائنی‌پور با بيان اين مطلب، اظهار كرد: در حالی که امروز بیشینه دما در مشهد مقدس به 38 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسیده، فردا با 4 درجه کاهش به 34 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه وضعیت هوای امروز در مشهد مقدس صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با گرد و خاک و از بعد از ظهر افزایش ابر است خاطرنشان کرد: این وضعیت فردا به کمی تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و غبار به تدریج افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران توأم با رعد و برق تغییر می‌کند.

وی افزود: فردا گرم‌ترین شهر خراسان رضوی بردسکن با بیشینه دمای 39 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده و دما در خنک‌ترین ساعات نیشابور به 15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ارتباط با گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بیان کرد: در طول این مدت سرخس با بیشینه دمای 44 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان و نیشابور با کمینه دمای 16 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بوده است.

قائنی با اشاره به پدیدههای غالب هواشناسی در خراسان رضوی در طول چند روز آینده اظهار داشت: وزش شدید باد و بارش‌های رگباری از پدیده‌های مورد انتظار در 72 ساعت آینده در استان است.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار