امام‌ جمعه سابق کاشمر فردا در جایگاه امامت جمعه نیشابور اولین نماز جمعه خود در این شهرستان را اقامه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 28 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی که در 19 مردادماه 83 در میان استقبال مردم مؤمن و ولایتمدار کاشمر به‌عنوان سومین امام‌ جمعه وارد این شهرستان شد امروز پس از 12 سال راهی نیشابور شد تا از این‌ پس در سنگر نماز جمعه این شهرستان توصیه به تقوای الهی، تبیین حکیمانه دین، موعظه حسنه، تجزیه‌وتحلیل مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جهان اسلام را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام یعقوبی که در زمان انتصابش به سمت امام‌ جمعه کاشمر عنوان جوان‌ترین امام‌ جمعه کاشمر را به همراه داشت متولد دوم فروردین 1337 در روستای سربالا از توابع شهرستان تربت‌حیدریه است که 4 سال امامت جمعه شهرستان ایوان غرب، 5 سال امامت جمعه شهرستان داراب، 4 سال امامت جمعه مسجدسلیمان، 6 سال امامت جمعه شهرستان علی‌آباد کتول و 12 سال امامت جمعه کاشمر را در کارنامه فعالیت خود دارد.

شایعه انتصاب حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی به‌عنوان امام‌ جمعه نیشابور از حدود 2 هفته قبل در محافل و مجالس سطح شهرستان و فضای مجازی مطرح بود و امروز تأیید شد.

امام‌ جمعه جدید نیشابور با تأیید خبر انتصابش گفت: فردا نماز جمعه نیشابور را اقامه خواهم کرد.

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی همچنین در خصوص فرد جایگزینش در شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: از فردا نماز جمعه کاشمر به امامت حجت‌الاسلام علی احدی امام‌ جمعه موقت شهرستان اقامه می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار