فرماندار آبیک گفت: کاروان حرم رضوی شمیم و عطر زیبای امام رضا(ع) را برای مردم شهر آبیک به ارمغان آورد.
کد خبر: ۲۷۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی صبح امروز در دیدار خادمان حرم رضوی به همراه جمعی از مسؤولان این شهرستان در دفتر امام جمعه شهر آبیک اظهار کرد: با حضور کاروان ساده و بی‌آلایش حرم رضوی و پرچم سبز مقدس رضوی همه دل‌ها به سمت بارگاه امام رضا(ع) سوق یافت.

وی افزود: مردمان سرزمین خوب ایران افتخار می‌کنند که امام رضا(ع) را در سرزمین بسیار ولایت‌مدار و شیعه‌پرور داشته و این امام همام در دلشان جای دارد.

فرماندار آبیک ادامه داد: به دلیل نزدیکی آبیک به شهر مقدس قم توفیق چند بار زیارت و پابوسی عزیزه اهل‌بیت(ع) نصیب ما می‌شود.

رحمانی اضافه کرد: نثار سه هزار شهید در استان قزوین و نثار حدود 250 شهید و حدود 500 آزاده و جانباز در شهرستان آبیک بیانگر این بوده که ملت و فرزندان ایران همواره پشتیبان ولایت و انقلاب بوده و است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در دفاع از حریم و حرم اهل‌بیت(ع) همواره گام‌های بلندی برداشته و بر می‌دارد.

این مسؤول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در چندین روز اخیر در مشهد مقدس بیان کرد: خادمان حرم رضوی علاوه بر اینکه عطر خوش رضوی را برای ما به ارمغان آورده عطر مقام معظم رهبری و شهید علم‌الهدی را نیز برای ما به ارمغان آورده‌اند.

فرماندار آبیک افزود: شهید علم‌الهدی شهیدی بود که کلاس و درس و دانشگاه را رها کرد و برای دفاع از نظام، جان خود را فدا کرد.

رحمانی ادامه داد: تأسی از مکتب اهل‌بیت(ع) و نهضت حسینی ما را زنده نگه داشته که لازم است ادامه‌دهنده راه اولیای الهی و ائمه اطهار(ع) باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کاروان حرم رضوی شمیم و عطر زیبای رضوی را برای مردم شهر آبیک به ارمغان آوردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار