معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ضمن بازدید از مدارس در حال ساخت شهرک مهرگان، گفت: مدارس در دست احداث این شهرک تا روز نخست مهر ماه، آماده پذیرش دانش آموزان خواهند بود.
کد خبر: ۲۷۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 11 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،منوچهر حبیبی به منظور بررسی آخرین وضعیت مدارس در حال ساخت شهرک مهرگان با حضور در این شهرک، افزود: خوشبختانه ثبت نام در مدارس تازه تاسیس این شهرک برای سال تحصیلی جدید آغاز و با تلاش های انجام گرفته تمامی مدارس نیز تا یک ماه آینده آماده پذیرش دانش آموزان خواهند بود.
وی ادامه داد: سیاست دولت تدبیر و امید و نیز مدیریت ارشد استان در مرحله نخست، تکمیل طرح مسکن مهر و به دنبال آن تامین تمامی زیرساخت های لازم در آن است و در این جریان تاکنون اقدام های بسیار خوبی از جمله احداث مدارس جدید صورت گرفته است.
وی، تامین کلاس های درسی مدارس را مهمترین دغدغه مردم این شهرک دانست و اضافه کرد: با اقدام های صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و راه و شهرسازی و نیز با همکاری مجموعه مدیریت شهری محمدیه و مهرگان، مدارس جدید تا شهریور ماه آماده و با بهره برداری از آنها بخش زیادی از نگرانی خانواده ها در تامین فضای آموزشی مورد نیاز فرزندانشان برای تحصیل برطرف می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: خوشبختانه در روند اجرای فعالیت های مسکن مهر در شهرک مهرگان مشکل خاصی وجود ندارد و در بازدیدهایی که به صورت منظم و برنامه ریزی شده با حضور مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان صورت گرفته تلاش داریم تا ضمن کاهش مشکلات موجود، شرایط ایده آلی را برای ساکنان آن فراهم آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار