آیت الله علم الهدی آب پاکی را روی دست دولت ریخت!
درحالیکه طبق آخرین اخبار وزیر ارشاد در راه مشهد است و استاندار خراسان رضوی به سبب بالارفتن میزان کنسرتهای زیرزمینی مدافع موسیقی مجوزدار است امام جمعه مشهد موضوع برگزاری کنسرت در مشهد را منتفی دانست.
کد خبر: ۲۷۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 12 August 2016
به گزارش تابناک رضوی آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه مشهد مقدس در حرم رضوی، گفت: مشهد شهر زیارتی است؛ اینجا شهر گردشگری نیست که مراکز تفریحی و عیاشی درست کنند.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: چرا هر فکری که به ذهن یک مدیر یا دولت می رسد برای جذب توریست، آن هم توریست فاسق و فاجر و خوشگذران، میخواهد آن را در شهر امام رضا پیاده کند؟
وی افزود : شهر امام رضا نمی شود کنسرت برگزار کرد و دیگر نباید سر این موضوع با مردم یا برخی مسئولان کوته فکر چانه زنی کرد.
به گفته خطیب جمعه مشهد، کمپین هایی هم که برای این اقدامات راه اندازی می شود مقابله با امام هشتم است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: ما شاهد تحول در وضعیت آستان قدس هستیم، امکانات این آستان نه تنها در اختیار این حرم بلکه در فرصت خدمت و محرومیت زدایی ازکل کشور وهمچنین فراهم سازی زمینه اسکان با احداث شهر زائر قرار گرفته است.
آیت الله علم الهدی همچنین افزود: انتشار فایل صوتی ناهنجار از یک پیرمردی که رهبری او را مفلوک تعبیر کردند، جسارت به امام راحل(ره) و اعلام جنگ قطعی با امام بود.
وی در پایان تأکید کرد: دستگاه قضایی بایستی با عوامل انتشار این فایل برخورد قاطع کند تا دیگر کسی جرأت گستاخی نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
خخخخخخخخخخخخخخ ، ماهواره جایگزین کنسرت، دلت بسوزد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
امام جمعه مشهد بجای این حرفا و عدم برگزاری کنسرت در خراسان رضوی باید تکلیف موضوع (( مسافرهای کشورهای عربی )) که به اسم زیارت به این شهر سفر می کنند را مشخص کند؟؟ و ببینید برگزاری کنسرت خطرناکه یا فسق وفجوری که مسافران عربی در هتل های کوچه سراب انجام می دهند.
تابناک که پیگیری اخباری، این موضوع مسافران عربی را از امام جمعه پیگیر شوید و جواب امام جمعه این شهر را به سمع و نظر مردم برسانید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار