کد خبر: ۲۷۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 14 August 2016


شهردار کرج گفت: شایعات مربوط به تخریب بخشی از یک پارک در این شهرستان صحت نداشته و رسانه‌ها نباید بدون تحقیق و اطلاع از صحت اخبار، این مطالب را منتشر کنند.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در روزهای اخیر مطالبی مبنی بر قطع درختان یک پارک در مرکز استان البرز و ساخت و ساز در این محوطه مطرح شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی تصریح کرد: در ابتدا تاکید داشتیم که وارد این فضا نشده و به جای پاسخگویی، تمرکز و تلاش خود را بر اجرای طرح‌های عمرانی متمرکز کنیم، اما زمانی که می‌بینیم مردم نگران هستند و نگرانی آنها نیز به حق بوده، اقدام به پاسخگویی می‌کنیم.

شهردار کرج افزود: محوطه این پارک بر اساس اسناد قانونی به عنوان فضای سبز بوده و هیچگونه تغییر کاربری فضای سبز در کرج نداریم.

ترکاشوند بیان داشت: تلاش ما در مدیریت شهری افزایش فضای سبز و افزایش سرانه فضای سبز است و طبیعی است که هیچگونه اقدامی برای تخریب و قطع درخت را تحمل نخواهیم کرد.

وی گفت: پس از طرح این مسائل در برخی از رسانه‌ها، بلافاصله موضوع را پیگیری و مشخص گردید که ساخت و سازها در ضلع جنوبی پارک فوق بوده و کارها نیز طبق روال قانونی انجام می‌شود و هیچ درختی در این محوطه قطع نشده است.

شهردار کرج افزود: این موضوع برای همه مردم قابل لمس بوده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به پارک فوق، از صحت آن مطلع شوند.

ترکاشوند ادامه داد: از سوی دیگر شهرداری کرج چند قطع زمین در جوار این پارک را طبق روال قانونی تملک کرده و قرار است این قطعات به پارک اضافه شده و فضای سبز این محدوده را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: بنابراین شایعات مربوط به تغییر کاربری فضای سبز پارک فوق به هیچ عنوان صحت نداشته و شهرداری اجازه قطع حتی یک درخت را به احدی نمی‌دهد.

شهردار کرج در پایان تصریح کرد: انتظار داریم که رسانه‌ها پیش از انتشار مسائلی از این دست، ابتدا از صحت موضوع مطلع و مطمئن شده و سپس اخبار را منتشر کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار