معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این دانشگاه را از نظر فیزیکی آموزشی ، فقیرترین دانشگاه کشور دانست.
کد خبر: ۲۸۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 18 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری که در محل شهرک دانش و سلامت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با بیان این این مطلب که بیمارستان های ما کم و یا زیاد نشده و فقط تعداد تخت های بیمارستان های قدیمی را زیاد کرده ایم، اظهار کرد: فعلا یک بیمارستان در شرق مشهد جانمایی شده و در غرب مشهد هم علی‌رغم وجود بیمارستان‌های رضوی، طالقانی و شریعتی، برنامه ساخت یک بیمارستان دیگر را هم در نظر داریم.

دکتر محمد حسین بحرینی با بیان این مطلب که مشهد با کمبود 2هزار تخت بیمارستانی مواجه است، بیان کرد: ساخت بیمارستان امداد و نجات واقع در جنوب مشهد بخاطر کمبود بودجه متوقف شده است.

احداث 11مرکز بهداشت در استان

در ادامه این نشست خبری مهندس علی رحیمی، مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از 25 بیمارستان هتلینگ در دانشگاه خبر داد و گفت: دانشکده داروسازی با 16هزار متر مربع 100درصد فیزیکی داشته و ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی همچنین به احداث 11 مرکز بهداشت در استان با پیشرفت 50 درصد فیزیکی خبر داد.

مدیر فنی نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان گفت: پژوهشگاه و ساختمان چند منظوره دانشگاه علوم پزشکی مشهد با زیربنای 15هزار متر مربع در مرحله طراحی است و در آینده نزدیک به پیمانکار واگذار خواهد شد.

در پایان این نشست، دکتر عبدالله ریحانی مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص جذب و تربیت نیروهای متخصص، اظهار کرد: درحال حاضر به 23هزار نفر نیروی آموزشی و پژوهشی و درمانی و بهداشتی داریم که در قالب 17 فراخوان از سال 93 تاکنون 4800 نفر به شیوه های مختلف جذب دانشگاه شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار