همزمان با هفته دولت:
در آستانه "هفته دولت و طبق آخرین مقررات انجمن چوخه کشور، چوخه کاران کشور در "جام ریاست جمهوری" زیر نظر کمیته چوخه استان تهران در "شهرستان قدس" به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۲۸۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۷ 22 August 2016
رئیس انجمن چوخه کشور در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با اشاره به برگزاری رقابت های چوخه به میزبانی"شهرستان قدس" استان تهران گفت: این مسابقات همزمان با پنجم شهریورماه درآستانه هفته دولت با عنوان "جام ریاست جمهوری" به مصاف هم می روند.
قربانعلی قائمی افزود: این دوره از مسابقات برابر آخرین مقررات انجمن چوخه کشور و زیر نظر کمیته چوخه استان تهران در اوزان ۶۶- ،۷۴- ، ۸۴ - ، ۹۶- و ۹۶+ ( بدون ارفاق وزن و به صورت آزاد) برگزار می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در این دوره از مسابقات علاوه بر اهدای حکم قهرمانی و مدال  "جوایز" اوزان 66-74-84-96  به ترتیب؛10،7و5 میلیون ریالی و در وزن ۹۶+ كيلوگرم 15،10و7 میلیون ریالی در نظر گرفته شده و به فنی ترین و با اخلاق ترین چوخه کار جوایز ارزشمندی تعلق می گیرد.
وی اضافه کرد: وزن‌کشی مسابقات در روز پنجشنبه چهارم شهریورماه در شهرستان شهریار، بلوار شهید کلهر، خوابگاه شهید منتظری راس ساعت ۵ عصر آغاز و ساعت ۸ پایان می پذیرد .
قائمی با اشاره به الزامی بودن کارت بیمه ورزشی وکارت شناسایی معتبرعکس دار درهنگام وزن کشی متذکرشد: چوخه کاران می بایست در روز مسابقه کت چوخه آستین دار، شلوارک چوخه استاندارد و تی شرت سفید رنگ به همراه داشته باشند.
گفتنی است؛ در آستانه "هفته دولت" چوخه کاران کشور در"جام ریاست جمهوری" به میزبانی "شهرستان قدس" استان تهران به مصاف هم می روند و با اهدای حکم قهرمانی ، مدال  "جوایز" از برترین های اوزان مختلف و فنی ترین و با اخلاق ترین چوخه کار تجلیل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار