مدیرکل ﺁﻣﻮﺯﺵ و ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻗﺰﻭﻳﻦ:
مرحله کشوری پنجمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و سومین جشنواره ابتکارات فرهنگیان از 14 لغایت 16 شهریور ماه در اصفهان برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۸۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 24 August 2016
 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر افزود: 5 رتبه ارزشمند کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان قزوین در پنجمین جشنواره کشوری نوجوان سالم و سومین جشنواره ابتکارات فرهنگیان کسب شد که از بین، یک نفر فرهنگی و 4 نفر دانش آموز می باشند.
وی اضافه کرد: در سال تحصیلی 95-94 بالغ بر 9 هزار و 864 نفر در پنجمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و سومین جشنواره ابتکارات فرهنگیان در استان شرکت نمودند که پس از داوری آثار رسیده ، تعداد 30 اثر شامل 26 اثر دانش آموزی و 4 اثر فرهنگیان به دبیرخانه کشوری جشنواره در اصفهان ارسال شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مرحله کشوری پنجمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و سومین جشنواره ابتکارات فرهنگیان از 14 لغایت 16 شهریور ماه در اصفهان برگزار می گردد و نفرات برگزیده در این جشنواره شرکت خواهند کرد.
قاسمی تصریح کرد: 26 اثر ارسالی در بخش دانش آموزی در هشت رشته شامل مقاله، فیلم (داستانی، مستند، پویا نمایی و مستند داستانی)، روزنامه دیواری، عکس، نقاشی، شعر، ایده پردازی و نرم افزار چند رسانه ای می باشد و 4 اثر ارسالی در بخش فرهنگیان شامل برنامه سالانه، طرح درس، پاورپوینت، بروشور و پمفلت و ایده پردازی می باشد.
نفرات برگزیده شامل در بخش ابتکارات فرهنگیان، روح ا... رحیمیان از شهرستان تاکستان کسب رتبه دوم کشوری در رشته برنامه سالانه و در بخش دانش آموزی سینا خدایاری–علی زرین پناه از شهرستان البرز رتبه اول در رشته روزنامه دیواری، نفیسه حاجی زاده از منطقه خرمدشت رتبه سوم در رشته فیلم داستانی، صادق درویشی از شهرستان البرز شایسته تقدیر در رشته فیلم مستند داستانی و محمد امین بغدادی از شهرستان البرز شایسته تقدیر در رشته فیلم مستند می باشند.
گفتنی است آثار برتر شرکت کننده در مرحله کشوری 53 اثر از کل کشور می باشد که از این تعداد، 5 اثر مختص استان قزوین می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار