فرماندار تربت جام :
فرماندار تربت جام گفت: برگزاری همایش های فرهنگی، بیش از اجرای پروژه های میلیاردی می‌تواند بر توسعه و پیشرفت و وحدت این شهرستان تلفیقی اثرگذار و مفید باشد.
کد خبر: ۲۸۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 26 August 2016
علی رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی  با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به برپایی همایش بین المللی "عبدالرحمن جامی" در این شهرستان افزود: نگاه دولت دراداره مدیریت شهرستان توجه ویژه به بخش "فرهنگی" است و در این مسیر برای معرفی قابلیت های فرهنگی منطقه تلاش دوچندانی خواهیم کرد.
 
وی با تقدیر از نقش آفرینی همه رسانه ها در برگزاری آبرومند این همایش بین المللی تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت های بزرگ "فرهنگی" شهرستان فعالیت مؤثرخبرنگاران وبازتاب عالی اخبار در رسانه ها وجراید درکیفی سازی ومعرفی چهره واقعی تری ازفرهنگ و وحدت مردم منطقه به جهان وکشوراست و ما از این نظر مدیون اصحاب رسانه هستیم.
 
فرماندار تربت جام اظهارداشت:برگزاری همایش های فرهنگی، بیش از اجرای پروژه های میلیاردی می تواند بر توسعه و پیشرفت و وحدت این شهرستان تلفیقی اثرگذار و مفید باشد.
 
وی با اشاره به برنامه های اجرایی هفته دولت خاطر نشان کرد: همزمان با هفته دولت بیش از یکصد برنامه فرهنگی عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم در سطح شهرستان اجرا می شود.
 
وی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون بر210 میلیارد ریال با اعتبار مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال تعداد ۷7 پروژه عمرانی،بهداشتی، خدماتی و روستایی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
 
"رستمی" با اشاره به پروژه ها بهداشتی نظیر بیمارستان صالح آباد،پایگاه اورژانس جاده ای ،خانه های بهداشت روستایی ومرکز طب تصویرMRI بیان کرد: مهم ترین پروژه هفته دولت افتتاح بیمارستان طالقانی است ویکی از دغدغه های ما افتتاح پروژه با ساختمان و تجهیزاتش می باشد که طی این مدت گزینش پرسنل بیمارستان انجام و همزمان با افتتاحیه فعالیت رسمی بیمارستان نیز آغاز خواهد شد.
 
فرماندار تربت جام علاوه براین پروژه؛ طرح ها گازرسانی روستایی، آبیاری تحت فشار، احداث زمین چمن مصنوعی، اصلاح و توسعه شبکه معابر شهری، احداث شبکه توزیع برق، پارک کودک، آتش نشانی، پست روستایی، سالن ورزشی، طرح هادی و … می باشد.
 
وی اولویت نخست دولت در این خطه را حل مشکل اشتغال با "اقتصاد مقاومتی" دانست و گفت: در این راستا اجرای طرح هایی از جمله کارخانه های سیمان، شیشه، سیلیس ، فولاد ،احیای کارخانه قند با کشت پاییزه چغندرقند،نگهداری گندم،کشتارگاه بزرگ صنعتی دام وطیور، اشتغالزایی بانوان با صنایع دستی وفرش دست باف در شهرستان مطرح است که تحقق آن نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری وتحقق اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.
 
وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های سرشار معدنی تربت جام افزود: اکنون شمار زیادی از سرمایه گذاران برای اجرای طرح های معدنی در این منطقه در انتظار به سر می برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار