معاون استاندار خراسان رضوی گفت: باند دوم آزادراه مشهد- سرخس احداث و بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 28 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد مقدوری صبح امروز در مراسم افتتاح پلیس راه کنارگذر شمالی اظهار کرد: تورم بالای 42 درصد به 4.4 درصد کاهش یافت و روزی 2.5 میلیون بشکه نفت به فروش رسیده و افزایش صادرات، کاهش واردات، کنترل نرخ سکه و ارز و غیره از افتخارات این دولت است.

وی افزود: در سه سال اخیر 8414 کیلومتر راه جدید به طول شبکه جاده‌ای کشور اضافه شد که شامل 217 کیلومتر آزاد راه، بیش از 2800 کیلومتر بزرگراه و 1789 کیلومتر راه اصلی و مابقی راه فرعی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه آزاد راه کنار گذر شمالی در گذشته به طور ناقص افتتاح شد، خاطرنشان کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید این آزاد راه و پلیس راه آن به طور کامل به بهره‌برداری رسید.

مقدوری تصریح کرد: در همه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی صورت پذیرفته و آزاد راه حرم تا حرم، باند دوم سه راهی شادمهر به کاشمر، باند دوم تربت حیدریه به خواف و غیره ساخته شد و باند دوم آزاد راه مشهد به سرخس نیز از جمله اقدامات پیش رو است.

وی تأکید کرد: در حوزه عمرانی خراسان رضوی اقدامات برجسته زیادی در طول سه سال اخیر صورت پذیرفته که یکی از آنها پلیس راه کنار گذرشمالی بود که با تلاش مسئولان نیروی انتظامی و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی ساخته شد و در هفته دولت بهره‌برداری رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار