فرماندار مشهد در پایان انتخابات شورای اسلامی شهر، گفت: شورای شهر به فکر رفع مشکلات شهر و مردم باشند.
کد خبر: ۲۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 30 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، صبح امروز رای گیری هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد درحالی برگزار شد که پیش از رسیدن فرماندار به جلسه، سید کمال سرویها به عنوان رئیس شورا در واپسین سال فعالیت آن، انتخاب شد.

در این انتخابات همچنین محمد سهیلی از 23 رأی ماخوذه توانست واجد 17 رأی موافق و 6 رأی سفید گردد تا به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شود.

همچنین برزو دبیریان نیز از 24 رأی مأخوذه 19 رأی کسب کرد و به عنوان نایب رئیس دوم شورای شهر مشهد انتخاب شد.

بنا بر این گزارش، فاطمه غیور رزمگاه، نیز از 24 رای ماخوذه، با 18 رای به عنوان منشی اول، غلامحسین صاحبی از 24 رای ماخوذه با 17 رای به عنوان منشی دوم، انسیه غفوری شعرباف از 24 رای ماخوذه با 17 رای به عنوان خزانه‌دار و محمد آصفی‌یزدی از 24 رای ماخوذه با 19 رای به عنوان ناظر هیات رییسه شورا انتخاب شدند.

جالب اینکه محمدسهیلی و برزو دبیریان تنها کانداهای نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی شهر مشهد بودند.

همچنین پس از رأی گیری فرماندار مشهد شورای اسلامی شهر مشهد را به دوری از سیاسی کاری توصیه کرد و گفت: طبق قانون شوراهای اسلامی، اعضای شورا از کارهای سیاسی منع شدند و بهتر است شورای شهر بجای تمرکز بر سیاسی کاری، به مشکلات شهر مشهد که سالانه میزبان تعداد زیادی زائر است تمرکز کند و آن ها را حل نماید.

رضا منصوری در ادامه با بیان این مطلب که من به عنوان نماینده دولت در شهرستان نگاه دلسوزانه دارم نه سیاسی، اظهار کرد: درخواست دارم همان طور که در قانون آمده است، اعضای شورا در سال آخر وظایف خود را با پرهیز از هرگونه شائبه سیاسی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار