رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: امسال نیز به دلیل کمبود بودجه لیگ برتر بوکس برگزار نمی‌شود و تمام باشگاه‌ها با مشکلات مالی و نبود اسپانسر روبه‌رو هستند.
کد خبر: ۲۸۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 30 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، قدیر توانا  درباره روند تعطیلی 4 ساله لیگ برتر بوکس اظهار داشت: امسال نیز به دلیل کمبود بودجه لیگ برتر بوکس برگزار نمی‌شود و تمام باشگاه‌ها با مشکلات مالی و نبود اسپانسر روبه رو هستند.

وی افزود:  با وجود اینکه لیگ تعطیل است اما هیئت‌ها فعال هستند و در حال حاضر تعدادی از بوکسورهای استان را برای برگزار مسابقه با یکی از تیم‌های باشگاهی تهران اعزام کرده‌ایم.

توانا تصریح کرد:کلاس‌های داوری بوکس درجه " دو و سه " و کلاس‌های مربیگری درجه "یک ، دو و سه" را در سطح استان برگزار خواهیم کرد.همچنین سمینار مربیان ، داوران و روسای هیئت‌ها اواخر شهریور ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی با بیان این مطلب که  به زودی چند باشگاه بوکس در سطح شهر مشهد افتتاح خواهد شد گفت: به منظور داوری مسابقات دهه فجر در آبادان دوره‌های آموزشی وآزمون داوری به منظور ستاره دار شدن داوران با حضور مدرسین بین المللی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در سطح استان خراسان رضوی 28 داور فعال داریم اما در این دوره‌های آموزشی از هر استان یک نفر در سطح ملی و بین المللی دعوت می‌شود.

توانا افزود: متاسفانه وضعیت مالی باشگاه‌ها و تیم‌های بوکس خوب نیست و هیچ کمکی به رشته بوکس نمی‌شود چرا که پول همیشه حرف اول را می‌زند  و اگر نباشد نمی‌توان در ورزش حرف زیادی برای گفتن داشت.

رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی  با بیان این مطلب که چهار سال متوالی لیگ بوکس تعطیل است  گفت:  تیم‌های زیادی در داخل استان داریم اما امروز نیز این تیم‌ها با مشکلات مالی رو به رو هستند و حمایتی از سوی اسپانسرها صورت نمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: تا زمانی که به هیئت بوکس توجه نشود چرخ بوکس به گردش در نخواهد آمد در حال حاضر تمام مشکلات، غیر از مباحث مالی حل شده است.

توانا با بیان این مطلب که شهرستان‌های تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، چناران و نیشابور هیئت‌های  فعالی در رشته بوکس دارند اظهار داشت: هر تیمی از سطح استان راغب به حضور در لیگ می‌شد از آن حمایت می‌کردیم اما امسال هیچ اسپانسری در رشته بوکس ورود پیدا نکرده است.

رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزار نشدن لیگ روی بازیکنان تاثیر زیادی خواهد گذاشت اما با این وجود تمرینات در استان خراسان رضوی همانند سال‌های گذشته ادامه دارد و بازیکنان در 6شیفت، تمرینات خود را در باشگاه شهید بهشتی پیگیری می‌کنند و به طور میانگین روزانه 600نفر تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته از سوی فدراسیون بوکس به عنوان مدرس فدراسیون و عضو کمیته داوران کشور انتخاب شده است گفت:امیدواریم بتوانم نیازهای ورزشکاران رشته بوکس را که ارائه خدمات است به خوبی برآورده کنم  و بتوانم آنها را مورد حمایت قرار دهم ضمن اینکه به زودی جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال در مشهد مقدس به منظور حل مشکلات بوکس استان برگزار خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار