در حالي كه رئيس قوه قضائيه هم اكنون در مشهد حضور دارد، سهامداران پديده با تجمع در مقابل ساختمان قوه قضائیه در تهران، خواستار پيگيري مشكلاتشان شدند.
کد خبر: ۲۸۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 30 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، درحالی که دستگاه قضایی در سال های اخیر در خراسان رضوی عملکرد ویژه ای داشته و این استان بستر بسیاری از رویدادهای کلان و جریان سازی های پرهیاهو بوده، افتتاحیه هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در مشهد فرصت مناسبی را برای حضور ریاست محترم قوه قضاییه در پایتخت معنوی ایران اسلامی فراهم کرد.
بحران‌هایی در رابطه با موسسات پدیده، میزان، ثامن الحجج، تبرک، پردیسبان، گرند و نیز مباحث داغی مانند توقیف کنسرت ها در خراسان رضوی، از جمله مهمترین موضوعات مطرح در مشهد و استان در ماه های اخیر بوده است.
 
 
 
این گزارش حاکی است آیت الله آملی لاریجانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در تالار صبای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی هدف اصلی "گفتمان‌سازی" است.
 
وی در ادامه با اشاره به جایگاه توحید در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انسانی که به توحید معتقد است رزق را از جانب خدا می‌داند، لذا در مباحث اقتصادی از تحریم نمی ترسد و دستش به سوی آمریکا و اروپا دراز نیست.
 
رئیس دستگاه قضا افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی بارها تاکید کرده‌اند که اقتصاد درونی کشور باید به صورت پویا فعال شود و لذا انسان موحد در فعالیت های خود باید نگاهش به حق تعالی باشد نه اینکه به ذکر گفتن در گوشه اتاق مشغول شود.
 
آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه انسان باید موحد باشد یادآوری کرد: موحد می‌تواند معنی درست عدالت را بفهمد زیرا انسان غیرموحد در تمامی حالات نسبت به مستضعفین بی‌تفاوت است.
 
 رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه نباید به کشورهای دیگر به عنوان نجات دهنده زندگی خود نگاه کنیم، تاکید کرد: ما در زندگی به کسی متکی هستیم که تمامی عوالم جهان به او قائم است؛ رزق ما تابع میزانی است که به سوی خدا می رویم، رزق تنها اقتصادی نیست و همین نزدیکی به خداوند و معرفتی که به ما داده می‌شود یک رزق است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار