مدیر فرهنگسرای علوم و نجوم از برگزاری همایش «ثریا» به منظور تقدیر و هویت بخشی به نفرات برترکنکور سراسری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 09 September 2016
به گزارش تابناك رضوي، مرتضی دبیريان ضمن اعلام اين خبر، گفت: این همایش با حضور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از افرادی که رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری را کسب کرده اند؛ برگزار می شود.
وی ادامه داد: همایش «ثریا» شنبه 20 شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در تالار شهر با حضوراین کنکوری‌های موفق به همراه والدینشان برگزار خواهد شد.
مدیر فرهنگسرای علوم و نجوم در خصوص اهداف برگزاری این همایش، گفت: اولین هدف ما هویت بخشی به فرزندانی است که  آینده سازان کشور هستند و به عنوان جهادگران عرصه علمی در آینده شناخته می شوند. همچنین قدرشناسی و سپاسگزاری از افرادی که برای موفقیت این رتبه‌های برتر تلاش کردند؛ از دیگر اهداف این همایش است.
دبیریان با تأکید بر اینکه ایجاد تعلق نسبت به شهر مشهد یکی از اهداف مهم همایش «ثریا» است، عنوان کرد: تلاش می کنیم حس تعلق خاطر را با برگزاری این همایش‌ها در همشهری‌هایمان قوت بخشیم.
وی اضافه کرد: حساس سازی این مخاطبان به عنوان پاسداران علمی یکی دیگر از اهداف همایش «ثریا» است این اهمیت باید برای افرادی که در حوزه حل علمی فعال خواهند شد، ایجاد شود.
 مدیر فرهنگسرای علوم و نجوم با اشاره به حضور الگوهای برتر علمی و نخبگان شهری شامل اساتید دانشگاه، مدیران شرکت‌های دانش بنیان و.. در این همایش، بیان کرد: دکترحبیب‌الله  ده‌مرده یکی از نخبگان علمی کشور که فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد بوده و بعد از اتمام تحصیل به کشور بازگشته است و رهبری در وصف ایشان گفته‌اند " ده‌مرده نگوييد، بلکه حقيقتا ايشان صد مرده است" نیز به عنوان سخنران مراسم حضور دارند.
 دبیریان افزود: همسر شهید شهریاری به عنوان یکی از چهره‌هایی که نقش زیادی در پیشرفت کشور داشتند نیز دیگر مهمان ما در «ثریا» خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار