نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:
حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: بی شک خداوند متعال حق مظلومان را از ظالمان خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۹۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 12 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت محسن حاجی حسنی کارگر در حسینیه محبان الرضا(ع) با تاکید بر لزوم پیگیری جدی دولت در حادثه منا گفت: خداوند هیچ ظلمی را بی جواب نخواهد گذاشت.
 
خدا از عربستان انتقام خواهد گرفت 
 
وی محسن حسنی کارگر را نمونه‌ای تاسف بار از حادثه حج عنوان کرد و گفت: قلب تمام مسلمانان جهان از شهادت اینچنین نخبگانی در حادثه منا به درد آمد.

وی با اشاره به انسان کشی دولت عربستان در بمباران یمن و منا و تجهیز تروریست‌های منطقه گفت:  بی شک خداوند متعال حق مظلوم را از ظالمان خواهد ستاند.
 
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر گفت: درست است که دیگر صدای زیبای محسن را نمی شنویم اما یاد و خاطره محسن بی شک در قلبها خواهد ماند.
 
وی گفت: بسیاری از شهدای منا قبل از آن حادثه تاسف آور از ماجرا اطلاع داشتند و این نشانه‌ای از رحمت الهی است.
 
گفتنی است حاضران در این مراسم در ساعت 15 عصر امروز در حرم مطهر رضوی و بر سر مزار شهید حسنی کارگز حاضر شده و از ساعت 17 نیز مراسم یادبودی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر به یاد این قاری ممتاز جهان اسلام برگزار می شود.
 
خدا از عربستان انتقام خواهد گرفت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار