درحالی‌که قرار بود غلامرضا صنعتگر 29 شهریورماه در تالار آوینی بندرعباس به روی صحنه برود به دلیل ممانعت پزشکان این برنامه لغو شد.
کد خبر: ۲۹۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 14 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در متنی که صنعتگر در اختیار این خبرگزاری قرار داده، آمده است:
 
مردم خوب شهرم
 
چند روزي بيشتر از انتشار آلبوم " هنوزم سرپام" نمی‌گذرد آلبومي كه بعد از سيزده سال تلاش  و در اوج بیماری‌ام ارائه شد. اميد اين را داشتم كه بتوانم كنسرتي را در كنار شما عزيزان تجربه كنم اما متأسفانه بار ديگر بيماري خود را نشان داد تااندازه‌ای كه دكترها حتی مسافرت و اجرا را برايم ممنوع كردند. حالا من مانده‌ام و حسرت شب‌های خاطره‌انگیزی كه تحقق پيدا نمی‌کند، شرمنده شما خوبانم. به اميد اينكه به‌زودی با دعاي خيرتان بازهم سرپا شوم و بخوانم.
 
پیش‌ازاین صنعتگر اظهار کرد: 29 شهریورماه در دو سانس به همراه گروه نوازندگی‌ام در بندرعباس اجرای زنده موسیقی خواهیم داشت و درصورتی‌که استقبال خوبی از کنسرت صورت بگیرد این اجرا تمدید خواهد شد.
 
وی با وعده اینکه فضای این اجرایش متفاوت‌تر از اجراهای قبلش است افزود: در این اجرا آلبوم "شیک‌وپیک" و آلبوم "هنوزم سر پام" را نیز اجرا خواهم کرد که شامل چند اثر بندرعباسی است.
 
صنعتگر ادامه داد: در این اجرا "فربد یزدان فر" گروه نوازندگی را رهبری می‌کند و حسن فراهانی، مجید ترکاشوند، سینا زکایی سازهای بادی را می‌نوازند، بهروز میرزایی(نوازنده گیتار کلاسیک)، سیاوش مطلبی(نوازنده گیتار الکتریک)، امین قیاسی(نوازنده پرکاشن) و سعید جامع(نوازنده درامز) دیگر اعضای گروه را تشکیل می‌دهند.
 
وی در خصوص عدم همراهی نوازندگان بندرعباسی در این اجرا این‌گونه توضیح داد: برای نوازندگی از فرشید‌ادهمی دعوت به همکاری کردم که وی به دلیل مشغله کاری نتوانست حضور یابد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار